مشکل خرابی پله برقی پل های مکانیزه تهران


ساعت: 22:03
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878839

معاون هماهنگ کننده امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران در تشریح علت قطعی برق پله برقی ها گفت: این پله ها اگر ایمن نباشند بسیار خطرناک بوده و حتی جان شهروندان را به خطر می اندازند. به همین دلیل شهرداری چند پله را برای حفظ سلامت مردم تا رفع آسیب و ایمنی بست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس ، احداث و راه اندازی پل های عابر پیاده مکانیزه برای تسهیل تردد عابران پیاده به ویژه سالمندان، معلولان و بیماران در کلانشهر تهران بسیار حائز اهمیت است که تاکنون اقدامات نسبتا خوبی انجام شده است. تعمیر و نگهداری تجهیزات در دوره های مدیریت شهری.

اما طی درخواست‌های مکرر شهروندان مبنی بر آسیب دیدن برخی پله‌های برقی پل‌های عابر پیاده مکانیزه، این امر نشان می‌دهد که سازمان زیباسازی شهرداری تهران باید با عزم بیشتری وارد میدان شود تا این نگرانی را به پایتختی‌هایی که کمترین درخواست را دارند، برطرف کند. شهرداری تهران. باید عملی شود.

قربانی معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران در فروردین ماه سال جاری ضمن عذرخواهی از تهرانی ها به دلیل وضعیت نامناسب راه پله های هوایی در گفت و گو با اصحاب رسانه گفت: تحویل پله ها در اختیار مردم قرار گرفت. با شهروندان، پس از تعمیر و ایمنی کامل.

وی در ادامه از وضعیت پله های هوایی تهران در زمان تحویل به سازمان زیباسازی بازدید کرد و گفت: طی معاینه ای که در روزهای اول تحویل پله ها انجام شد، 239 دستگاه از مجموع 501 پله برقی متوقف شد. به دلیل نقص فنی و سایر موارد به دلیل ایمنی پایین.

قربانی در تشریح علت قطعی برق پله برقی ها گفت: این پله ها اگر ایمن نباشد بسیار خطرناک بوده و حتی جان شهروندان را به خطر می اندازد. به همین دلیل شهرداری چند پله را برای حفظ سلامت مردم تا رفع آسیب و ایمنی بست.

اما با وجود این صحبت ها و وعده ها، با گذشت بیش از سه ماه از تغییر متولی پل های مکانیزه به سازمان زیباسازی شهرداری تهران، همچنان برخی از شهروندان تهرانی شاهد توقف و آسیب دیدن پله های برقی مکانیزه پل ها هستند.

انتهای پیام/ ر

دیدگاهتان را بنویسید