اجرای 103 برنامه فرهنگی هنری در استان سمنان همزمان با جشن انقلاب


ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805452

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اعلام کرد؛

فرشید فلا گفت: به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی سه برنامه استانی و 100 برنامه شهرستانی در استان اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت، فرشید فلا مدیرکل فرهنگ و جهت گیری اسلامی استان سمنان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دهه مبارک فجر در این استان گفت: سه برنامه استانی و 100 برنامه شهرستانی به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود. انقلاب در استان «ب.

وی افزود: اکران فیلم های فجر و برگزاری جشنواره موسیقی سمنان همزمان با کشور و ایجاد نمایشگاه هنرهای تجسمی در اختتامیه جشنواره فیروزه از برنامه های استانی دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: 16 فیلم برتر جشنواره فیلم فجر در سه مرحله از جمعه 15 تا 22 بهمن ماه در سینما یادبود سمنان اکران می شود. بلیط موجود است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان؛ اکران های جشنواره فیلم فجر و سایر برنامه های دهه فجر با رنگ بندی تاج تغییر می کند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فرآورده های فرهنگی فیروزه گفت: پس از سه مرحله داوری و دریافت 100 اثر، اختتامیه جشنواره 18 بهمن ماه برگزار می شود و همزمان نمایشگاهی از هنرهای تجسمی در سمنان برپا می شود. استان.”

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به شهر خلاق سرامیک گفت: جشنواره فیروزه در استان با موضوع محصولات فرهنگی و با محوریت سرامیک و سرامیک خلاق استان ایجاد شد. تولید کننده سرامیک های هنری و خلاقانه در سمنان و شاهرود به.

فلا تولید سرامیک های هنری و عرضه و تجاری سازی آن را از اهداف مهم فرهنگ و ارشاد استان برشمرد و افزود: جشنواره موسیقی فجر در استان سمنان به همت انجمن موسیقی استان از 22 تا 28 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره موسیقی فجر استان پنج گروه موسیقی منتخب استان سمنان و جمعی از شهروندان و 100 برنامه شهرستانی حضور دارند و طراحی فرش و عطر گلزار شهدا از جمله برنامه های این جشنواره است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید