خون شهدای مدافع حرم همراه با خون سیدالشهدا/ با توهین به شهدا چهره زشت خود را نشان می دهند.


ساعت: 17:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889553

واکنش همسر شهید مدافع حرم به توهین به شهدای مدافع حرم;

همسر شهید مدافع حرم گفت: وقتی کاج فهمان همزمان با ایام شهادت سیدالشهدا به شهدای مدافع حرم و شهید همدانی توهین می کند، می دانند که مکتب سیدالشهدا چنین افرادی را برای رستگاری تربیت می کند، در این مدرسه مشکلی نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم رضایی همسر شهید علی اکبر عربی در پاسخ به توهین به شهید حاج حسین حمدانی و شهدای مدافع حرم در گفتگو با خبرنگار قم فردا گفت: از این توهین ها تعجب نمی کنم، اینها. توهین راهی را نشان می دهد که عزیزان ما رفتند، به درستی که خون شهدای مدافع حرم در صف خون شهدای کربلا بود، مگر در کربلا و بعد از واقعه عاشورا، شهدا و خانواده های شهدا. و خلق الله آزرده نشدند، اما آیا به اهداف و رسالت قیام عاشورا آسیبی وارد شد؟ بلکه این توهین ها چهره کریه دشمن را بیشتر نمایان و حقانیت راه شهدا را آشکارتر کرد.

رضایی که فرزند آزاده و از جانبازان دفاع مقدس است، ادامه داد: شهدای مدافع حرم مظلوم ترین شهدای دوران معاصر هستند که مانند سیدالشهد و در دیار بیگانه به شهادت رسیدند. شهدای کربلا از دیار خود دور بودند، اربع، یعنی شهدای مدافع حرم، همه دردها و غم های دنیا را خریدند تا رضای خدا را به دست آورند، پس دشمنان اسلام و اهل بیت به همان اندازه آزرده خاطر می شوند. تا می توانند، رزمندگان اسلام و خانواده های شهدا مصمم تر از گذشته به راه خود ادامه دهند.

همسر شهید مدافع حرم تصریح کرد: برخی از خادمان در پاسخ به این توهین ها وظیفه سنگینی بر عهده دارند که در صورت عدم انجام آن باید با انجام کارهای فرهنگی و ساخت مستند و فیلم در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشند. حقانیت شهدای مدافع حرم باید خیلی بیشتر شود اما متاسفانه این اتفاق نمی افتد.

وی افزود: همان شناختی که مردم از مسیر و هدف شهدای مدافع حرم دارند، خود شهدا بودند و همه دنیا دیدند که وقتی خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی بر زمین ریخته شد، ایجاد کرد. فورانی که دشمنان را بهت زده کرد و همه وارد میدان شدند و به حاج قاسم توهین کردند تا راه راستش را ناعادلانه جلوه دهند، اما هواداران شهید سلیمانی بیشتر از هواداران سردار سلیمانی بودند.

رضایی گفت: علاقه و محبت مردم به شهدای مدافع حرم هر روز بیشتر می شود. ما خانواده شهدا به تبعیت از رهبر معظم انقلاب دلگرم محبت مردم هستیم. برای ما عزت و سربلندی و آسایش و امنیت مردم به قیمت خون عزیزانمان مهم است، آری دریای شهادت به قدری عمیق است که با سگ نجس نمی شود. دهان، خیلی ها آمدند و رفتند و به این ملت خیانت کردند و به زباله دان تاریخ پیوستند، اما خون شهدا هرگز از ذهن مردم پاک نشد.

وی ادامه داد: وقتی افراد گمراه همزمان با ایام شهادت سیدالشهدا به شهدای مدافع حرم و شهید بزرگوار حاج حسین حمدانی توهین می کنند یعنی می دانند از مکتب سیدالشهدا است. شهدا که باید اینگونه رستگاران تربیت شوند اینجا حرم نیست هدفشان اصل اسلام و اصل نابودی قیام عاشورا است اما اینکه بیش از 1400 سال است نوکران بیگانه به این مکتب حمله کرده اند توهم باطلی است. ، اما در این مدرسه هیچ وقفه ای وجود نداشت.

همسر شهید مدافع حرم گفت: خانواده شهدا نباید از این توهین ها دلخور شوند و فراموش نکنند که در مسیر کوفه به شام ​​چه اهانت هایی به حضرت زینب سلام الله علیها شد اما این بانوی بزرگ اسلام در راه شهدای کربلا مصمم تر شد شهدایی که پایشان هم نیست و چه شیرین است زخم زبان ها که ما را به راه خلق الله می کشاند مگر زینب کبری سلام الله علیها. گفت: ما فقط جمیل را می بینیم.

شهید علی اکبر عربی از پاسداران ارتش قم بود که در بهمن ماه سال 1392 در دفاع از حرم اهل بیت در سوریه به شهادت رسید. از وی دو دختر و یک پسر به یادگار مانده است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید