کسانی که به شهدای مدافع حرم توهین کردند باید محاکمه شوند/ شهدا نقش بسزایی در ایجاد امنیت و آرامش در کشور داشتند


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889762

واکنش مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان به توهین به شهدای مدافع حرم:

حسین شکرویان از کلیه نهادهای ذیربط که در زمینه های حقوقی و قانونی مسئول هستند خواست این متخلفان را تحت تعقیب قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین شکرویان مدیرکل بنیاد شهید و امور استان سمنان در گفتگو با مرات در واکنش به توهین موسوی به شهدای مدافع حرم گفت: بنیاد شهید رشادت و توهین یکی از سرکردگان معاند را به شدت محکوم می کند. شهدای مدافع حرم و شهید بزرگوار سردار حمدانی.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به قیام سران قیام در سال های اخیر افزود: ملت ما فراموش نکرده اند که سران قیام با سخنان و بیان خود چه شورش هایی ایجاد کردند و در در نهایت مردم همیشه در صحنه هستند با پرچم حضرت سیدالشهدا این قیام را خنثی کردند.

وی با اشاره به اصل 154 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمایت از مظلوم در برابر ظلم مستکبران، گفت: کسانی که در این مملکت جایگاهی پیدا می کنند باید این قانون را بپذیرند و به آن عمل کنند.

شکرویان همچنین تصریح کرد: در ذیل این مقوله اهانت کنندگان به مزار شهدای مدافع حرم قابل تعقیب هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدا در مقابل کسانی ایستادند که مکتب آرمان و دین ملت ما را قبول نداشتند، گفت: شهدای مدافع حرم از جایی شروع کردند که مردم ما کوچکترین احساس ناامنی نداشتند و احساس امنیت و آرامش داشتند. قطعاً دشمنان در سرزمینی که به ایران می آمدند.

شکرویان با بیان اینکه استان سمنان 42 شهید و 105 جانباز مدافع حرم دارد، افزود: شهدا و جانبازان با قرار گرفتن در محور مقاومت باعث شدند که در امنیت و آرامش در کنار خانواده زندگی کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان از تمامی دستگاه های ذیربط که در امور حقوقی و قانونی مسئولیت دارند خواست این متخلفان را تحت تعقیب قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید