تشکیل جبهه مقاومت مرهون مجاهدت های شهداست

ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801695

سردار سلیمانی در دیدار با خانواده شهید محمدیان:

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم سالگرد حادثه خان طومان با خانواده شهید بسیجی مدافع حرم امیرعلی محمدیان که به شهادت رسید در خان طومان دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار بسیج مستضعفین گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان در سالروز حادثه خان طومان با خانواده شهید بسیجی مدافع حرم امیرعلی محمدیان دیدار کرد.

سردار سلیمانی در این دیدار گفت: دیدار با خانواده شهدا وظیفه ماست. اگر امروز ایران پایدار و آرام است، مدیون خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم است.

وی افزود: تشکیل جبهه مقاومت مرهون شهدایی است که نقششان در تربیت چنین فرزندانی ضروری است و پیکر این شهید را به زودی به وطن بازمی‌گردانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: زندگی این شهید به گونه ای بود که به قول حاج قاسم «مگر کسی شهید نشود شهید نمی شود». شرط شهادت، شهادت است. اگر امروز بوی شهید از رفتار و اخلاقش استشمام شود، شهید می شود.

پدر شهید امیرعلی محمدیان نیز در این نشست در سخنانی گفت: شهید بزرگ شده از ناحیه کیانشهر و در بسیج و مسجد محل فعالیت داشت و به صورت هیئتی و راهیان نور در فعالیت های فرهنگی مسجد حضور فعال داشت. اردوگاه پسرم در محل در اجرای تعزیه فعال بود و همیشه در نماز جماعت حاضر می شد و شایسته شهادت بود.

وی افزود: بارها به بسیج مراجعه کرد و گریه و اصرار داشت که مرا به سوریه ببرید که بعد از شهادتش متوجه شدیم. مادرش را از هر لحاظ راضی می کرد.

به گزارش فارس، پیکر مطهر این شهید هنوز به ایران بازنگشته است. این شهید 13 دی ماه به منطقه اعزام شد و 21 دی ماه در عملیات هانتومن به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید