تشییع باشکوه شهید سلیمانی جایگاه جبهه مقاومت را به جهانیان نشان داد/ اهل سنت مجاهدت های سردار دلا را فراموش نمی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرتراک، اهل سنت خراسان شمالی در آذرماه 1398 از نخستین ساعات شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت با صدور بیانیه ای اقدامات جنایتکارانه آمریکا و شهادت وی را در محضر مقام معظم رهبری محکوم کردند. و خانواده اش با سلام و همدردی و ابراز ارادت به سردار دلا در 26 مسجد و قرائت قرآن در 60 مسجد اهل سنت در شهرستان مرزی رازوجرگلان، مراسم عزاداری را به جای آوردند.

امسال در دومین سالگرد شهادت سردار دلا، برادران و علمای اهل سنت در آیین بزرگداشت سردار سلیمانی عشق و علاقه خود را به وی به عنوان نماد وحدت نشان دادند.

c251d2bc 8834 49f0 93d0 82e3544f0070 خبر خاکستری

برهان، راه عدالت خواهی و مبارزه با ظالمان را از بین نمی برد

محمد آهوند پروانه، امام جمعه اهل سنت حصارچه راز و جرگلان در گفت و گو با عصر اترک گفت: آنها با خدا صادق هستند. آنها صادقانه ایستاده اند. برخی به عهد خود وفا کردند و در راه او شربت شهید نوشیدند و برخی منتظر ماندند. و هرگز عهد خود را تغییر نمی دهند.

کشیش پروانه افزود: سردمداران شیطان بزرگ و پیروان آنها باید بدانند که این شهادت ها راه عدالت خواهی و مبارزه با ظالمان را از بین نمی برد و عزم حق طلبان را برای قطع دست شیاطین تقویت می کند.

وی افزود: سردار بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روزی که برای فداکاری در راه انقلاب قدم گذاشت، همچون دیگر اهل حق، همواره سر و جان خود را در دستان خود گرفته است. در دسامبر 2017. ملاقات با خدا.

وی گفت: حاج قاسم سلیمانی که از یادگاران دوران دفاع مقدس بود، با اخلاص و مجاهدت بی‌نظیر از کیان این سرزمین اسلامی و امنیت مردم جهان دفاع کرد و به درگاه خداوند متعال رسید. جایزه.

وی تاکید کرد: بی شک پرچم پرافتخار رشادت های نوع، سردار دلاور و نامدار عرصه مقاومت اسلامی تا ابد به اهتزاز در می آید و ما مردم ایران به ویژه اهل سنت هرگز خدمات این عزیزان را فراموش نخواهیم کرد. شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: با گرامیداشت سالروز شهادت برادر عزیزمان و قرائت فاتحه برای شادی روح شهدای انقلاب و امنیت، یاد و خاطره این عزیزان را زنده خواهیم کرد.

33030c23 e214 48da 94db 1e1402034035 خبر خاکستری

تشییع باشکوه سردار سلیمانی جایگاه جبهه مقاومت را به جهانیان نشان داد

رحیم آهوند صمدی امام جمعه اهل سنت راز و جرگلان عربستان نیز در گفتگو با عصرتراک گفت: مردم ایران و عراق با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و یارانش جایگاه واقعی جبهه مقاومت را به جهانیان ثابت کردند.

کشیش صمدی گفت: ایمان و فعالیت خالصانه این مجاهد در جهان اسلام منحصر به پاسداری از قومیت و مذهب خاصی نیست. او شجاعانه به قلب دشمنان حمله می کند.

وی افزود: سردار سلیمانی لحظه ای در دفاع از کیان و ناموس اهل سنت و شیعه درنگ نکرد و پس از سال ها مبارزه شبانه روزی سرانجام به دست مستکبرترین طاغوت به زیارت معبود شتافت.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی در مبارزه با تکفیر و ظالمان خدمت بزرگی به مناطق سنی نشین فلسطین، عراق و سوریه کرد و مقبولیت و محبوبیت وی در بین اهل سنت کمتر از شیعیان نیست.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: اگر به گذشته برگردیم، سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام) با شجاعت و درایت و تمام توان در مقابل ظالمان ایستاد و به ما عبرت داد. به شما هم نمی ترسد با ظلم و ستم روبرو شود به گونه ای که در این راه جان خود را فدا کند.

کشیش صمدی گفت: این امام بزرگوار چاره ای جز احیای ارزش های اصیل اسلام و نجات مستضعفان و مستضعفان نداشت و تمام حرکات و اعمال اخلاقی شهید سلیمانی شبیه این امام بزرگوار است. برای دفاع از دین انبیا و معارف الهی «اسلامی ها علیه سلفی گری، وهابیت و تکفیرها قیام کردند و ریشه داعش را در جهان خشکانیدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید