شهید سلیمانی نماد وحدت و خدمت / سردار دلا بیشترین خدمت را به اهل سنت کرد.

ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794401

امام جمعه اهل سنت آک کالا از شهید سلیمانی به عنوان نماد وحدت و خدمت یاد کرد و گفت: سردار دلا بیشترین خدمات را به اهل سنت انجام داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالحی آهوند میرزا علی امروز در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار داشت: متأسفانه بیشترین ضربه امروز به مسلمانان تعدادی از گروه های انحرافی داعش و جبهه النصره از یاران القاعده است، شورش، قتل، جنگ و برادرکشی در میان مسلمانان

وی افزود: خوشبختانه با افتخار می توانم بگویم که اگر امروز در رفاه و امنیت کامل زندگی می کنیم، مدیون رشادت های بسیج، نیروها و شهدای زیادی هستیم که او را به ما رساندند.

امام جماعت اهل سنت آک کالا روز جمعه ادامه داد: به عنوان یک ترکمن ایرانی به شهید حاج حاج قاسم سلیمانی سردار دلهایی که در زمان ترکمن های منطقه عماریه توسط الحق و انصاف نجات یافت افتخار می کنم. عراق در ورطه بود».

آخوند میرزا علی گفت: مسعود بارزانی مانند یکی دیگر از مسلمانان اهل سنت با سقوط اقلیم کردستان عراق با کمک سردار سلیمانی و یارانش داعش را شکست داد و از دیگر دوستانش حتی استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی کمک خواست و آن ها هم این کار را کردند. به او کمک نکن

این عالم اهل سنت ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی نماد وحدت مسلمانان از هر مذاهب و مذاهب بود و به جرات می توان گفت سردار دلا بیشتر به اهل سنت خدمت کرد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی برای اهل سنت سوریه و عراق جان باخت و برای او هیچ گاه شیعه و سنی بودن ملاک نبوده و ملاک او انسانیت و اسلام است و همه ما مدیون این شهید هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید