هفته وحدت فرصتی است برای ایجاد گفتگو بین اهل سنت و شیعیان / برای خدمت به مردم

زمان: 10:45
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777691

مهدی تقی زاده گفت: ولادت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در دو روایت اهل سنت و شیعیان مورد بحث قرار گرفته است که این احتمال بین این دو روایت وجود دارد؛ ایجاد گفتمان وحدت بین شیعه و سنی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی تقی زاده در گفتگو با بلاح؛ وی ضمن استقبال از هفته وحدت اظهار داشت: طبق احادیثی که پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در مسیر زندگی دینی و تقویت خانواده مهدوی نقل کرده است؛ امیدوارم ما این قدم را برداشته و در مسیر روستا باشیم.

وی افزود: مراجعه به آیات و نگاه به دستوراتی که با عنوان داده شده است ای پیامبر! همانا ما شما را به عنوان گواه مردم و به عنوان هشدار فرستادیم و شما را به فرمان خدا و چراغی درخشان به عنوان ندا دهنده دعوت کردیم. «آیه 45 سوره احزاب» نشان می دهد که ولادت پیامبر گرامی اسلام آغاز بشارت ، افتخارات و برکات است.

امام جمعه سورهرود گفت: امیدوارم بتوانیم از احکام دین بر اساس حمایت پیامبر به عنوان امت او اطاعت کنیم.

تقی زاده در پایان گفت: “اگر همه مردم از احکام ، روایات و روایات پیامبر پیروی کنند ، عاقبت به خیری خواهد داشت و در روز قیامت مورد توجه و توجه پیامبر اکرم قرار می گیرند.”

این مقام مسئول ادامه داد: ما باید هوشیار باشیم تا با حفظ وحدت و یکپارچگی در مدیریت پرونده ها بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

امام جمعه سرهرود گفت: مردم پایه های محکم و پایدار این انقلاب و اسلام هستند ، بنابراین ما باید به عنوان حاکمان و مومنان به این افراد خدمت کنیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید