زندگی استکبار برای چپاول نقاط ضعف است/ شیعیان انگلیسی علیه حرم اهل سنت صحبت می کنند

ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792582

سردار سید کاسم قریشی گفت: زندگی استکباری غارت نقاط ضعف جهان است اما ماهیت انقلاب اسلامی بر اساس عدالت و مساوات مورد تاکید دین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آرمند، پیش از ظهر امروز سردار سید قاسم قریشی وارث مستمندان این سازمان در همایش سران عشایر، معتمدین و عشایر بسیج عشایری جنوب شرق عنبرآباد اظهار داشت: مقام معظم رهبری اینگونه اجتماعات و خاطرات شهدا را می دانند؛ به همین دلیل است که گردهمایی سران طوایف سه استان و پیام وحدت در این کنفرانس بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به دو گفتمان مسلط جهانی یعنی لیبرالیسم و ​​سوسیالیسم پایان داد که جهان را به تفرقه انداخت و این دلیل دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی ایران است.

سردار قریشی با بیان اینکه ماهیت و ویژگی های استکبار جهانی و انقلاب اسلامی هرگز یکسان نبوده است، گفت:

زندگی استکبار غارت کردن نقاط ضعف است


جانشین بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: زندگی استکباری غارت نقاط ضعف دنیاست اما ماهیت انقلاب اسلامی بر اساس عدالت و مساوات مورد تاکید قرار گرفته است. تا اینکه سفارت اسرائیل تبدیل به سفارت در فلسطین شد.

وی افزود: حمایت از انقلاب در اولویت مردم مسلمان اعم از سنی و شیعه فلسطین بود و این بار مقاومت تا شهادت بزرگ مرد مقاومت و رژیمی که امروز از نیل تا فرات شعار می داد ادامه یافت. سرزمین اشغالی خود را ناامن می کند.”

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: تنها توان تسلیحاتی کشورمان در زمان جنگ، تولید گلوله و مونتاژ ژ3 بود که امروز با تکیه بر توان جوانان و مشکل آمریکا به اوج خود رسید. این است که کشور ما موشک‌های بالستیک، پهپاد و تانک‌های پیشرفته‌ای دارد.» صادرات هم وجود دارد.

سردار قریشی گفت: کشور عزیز ما امروز برخلاف اوایل انقلاب که واردات سیم خاردار نیز دارد، از نظر امنیت نظامی، علمی و پزشکی، شلیک ماهواره، انرژی هسته ای، سلول های بنیادی، فناوری نانو در صدر جهان قرار دارد. و این در حالی است که بسیاری از کشورهای به اصطلاح توسعه یافته در منطقه گاوهای آمریکایی هستند.

انقلاب اسلامی ایران سد محکمی در برابر غارت منطقه از روی استکبار است

وی گفت: امروز استکبار جهانی را صنایع بزرگ و کارتل های نفتی هدایت می کنند و به اعتقاد آنها تداوم آنها دزدی منافع جهان اسلام در منطقه است، بنابراین انقلاب اسلامی ایران سد محکمی در برابر این غارت است. “

سردار قریشی گفت: دشمن با عوامل تاثیرگذار خود می خواهد با تهاجم فرهنگی، تحجر و حمله به دین کشور جلوی پیشرفت کشور را بگیرد و آن را تضعیف کند.

وی افزود: توطئه جدایی اهل سنت و شیعه از دشمن از ابتدای انقلاب برای رسیدن به اهداف شوم خود کلید خورده است.

شیعیان انگلیسی علیه مقدسین سنی صحبت می کنند

وارث بسیج مستضعفین: شیعیانی که بین شیعه و سنی تمایز قائل می شوند و علیه حرمین اهل سنت صحبت می کنند، شیعیان دست نشانده انگلیس هستند و هیزم جنگ برای اتحاد سازمان ملل هستند و این شعار نیست.

وی افزود: خداوند متعال، قرآن و پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) از همه اخوت و اتحاد می خواهند و وظیفه اصلی ما به فرموده مقام معظم رهبری حفظ این وحدت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید