ادامه راه سردار دلا تنها راه غلبه بر دشمن است/ شهید سلیمانی تاثیرگذارترین فرد در جبهه مقاومت بود.

ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795090

محمد هراتی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از تاثیرگذارترین های جبهه مقاومت اسلامی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد هراتی فرمانده شهرک شرق ایران در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون; وی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت نقش مهمی در توسعه امنیت، عدالت و صلح منطقه ای و جهانی و نقش این بزرگوار در جبهه های مختلف مبارزه با تروریسم داشته است، اظهار داشت: این شهید بزرگوار نقش مهمی در توسعه امنیت، عدالت و صلح منطقه ای و جهانی داشت. او مرکز مقاومت را قرار داد و ترور او نه تنها مقاومت را تضعیف نکرد، بلکه باعث انسجام بیشتر آن شد.

وی افزود: اگر شهید حاج قاسم سلیمانی نبود دفاع از حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه و عراق میسر نمی شد و نباید از نقشی که وی در این عرصه ها ایفا می کند به سادگی غافل شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهید حاج حاج حاج قاسم سلیمانی درست زمانی که تمام خطوط دفاعی عراق شکسته شد در خط مقدم جبهه با شهید ابومهدی المهندس حضور داشت و اینها شهدایی هستند که در موقعیتی از بغداد آمده اند. جایی که داعش به پشت دروازه های این شهر رسیده بود از او دفاع کردند.

وی افزود: شهید حاج قاسم از همان ابتدا پیروزی انقلاب جهاد برای صلح و آرامش در جامعه اسلامی بود که در درگیری با منافقین و در جبهه های هشت سال دفاع مقدس به مبارزه و ایفای نقش پرداخت. حفاظت.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی همیشه در عملیات ها جلوتر از سربازان بود، فرمانده بود و همیشه در میدان جلوی همه بود.

وی افزود: شهید سلیمانی سرباز واقعی ولایت بود و در همه صحنه ها حضور داشت اما هیچ وقت حرفی نزد.

هراتی خاطرنشان کرد: هر کس راه خدا را طی کند، خداوند عزت، عزت، استقامت و استمرار او را به نسبت مساوی در نظر می گیرد و هر یک از ما در این راه به وظیفه خود عمل می کنیم، گامی در مسیر تداوم الهی. سنت ها.» حذف می کند.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی تربیت شده مکتب امام خمینی(ره) و نماد مکتب امام خمینی(ره) و تربیت نظام اسلامی است و استقامت مکتب نیز نشأت گرفته از سنت های الهی و فرهنگ اهل بیت(ع) است. آل بیت (ع).

فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: مدرسه حاج قاسم مکتب امام (ره) را با تمام وجود درک می کند و همسو با فرهنگ عاشورا، غدیر و مکتب تربیت شده قرآن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید