صیانت از ارزش های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم مهمترین پیام شهداست / تشکیل بیش از 1300 نفر از اعضای کمیته شهدای استان مرکزی

ساعت: 19:14
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789785

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

گودرزی گفت: بیش از 1300 نفر در استان در کمیته خادمان شهدا سازماندهی شده اند که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به صورت مردمی و دلسوزانه گام برمی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمد گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در همایش کمیته خادمان شهدا در استان مرکزی گفت: تلاش می کنند در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نقش آفرینی کنند.

وی افزود: تبیین و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین رسالت خدمتگزاران شهداست و امروز مهمترین درسی که می توانیم از شهدا بگیریم دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت به مردم است. صادقانه.”

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه مردم است، گفت: زنده بودن قطعا شکست ناپذیر است، گفت: در مسیر تکامل و پیشرفت قدم بردارید.

وی افزود: بیش از 1300 نفر در کمیته خادمین شهدای استان سازماندهی شده اند که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به صورت مردمی و دلسوزانه گام برمی دارد.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: ایثارگران در استان مرکزی با توجه به توانایی ها و توانمندی های خود اقدامات و برنامه های مختلفی را در طول سال انجام می دهند و البته اوج کار کمیته خادمان شهدا راه و رسم است. نور مطابق با پروتکل های بهداشتی.

وی افزود: سال گذشته با توجه به تعطیلی اردوهای راهیان نور، اردوها عملاً در دو مرحله برگزار شد که مرحله اول برای دانش آموزان از طریق شبکه شاد و روبیکا و مرحله دوم از طریق صدا و سیما و رسانه های خانوادگی برگزار شد. “و لایه های مختلف.

وی با اشاره به معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اجرای طرحی در سال گذشته به عنوان نمازگزار دلسوز گفت:

وی خاطرنشان کرد: در راستای توانمندسازی ایثارگران در استان، همایش هایی با رویکردهای آموزشی، تربیتی، فرهنگی و معنوی در سال دو بار در استان برگزار می شود و در کارگاه های آموزشی انگیزه خدمتگزاران برای خدمت در راه شهدا می باشد. تقویت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید