فساد ستیزی در نظام شهدا بود/ خدمت به مردم ادامه راه شهداست

سهراب انبارکی در این مراسم گفت: برگزاری یادواره شهدای حقوق دان بسیج در سازمان بسیج کشور سرنوشت ساز است و 25 یادواره استانی و هفت جلسه برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری چنین یادواره هایی در همه اقشار بسیج ضروری است؛ شهدا قهرمانان واقعی گام اول انقلاب بودند و در دفاع مقدس در برابر شکل گیری انقلاب اسلامی به عنوان شناسنامه ایستادگی کردند. از انقلاب

رئیس سازمان بسیج حقوق دانان کشور گفت: برای تحقق گام دوم انقلاب باید سیره و سیره شهدا را الگو قرار دهیم.

مبارزه با فساد در نظام شهدا بود

انبارکی یادآور شد: اخلاق و معنویت، علم آموزی، عزت ملی، عدالت و مبارزه با مفاسد در نظام شهداست و پیروی از مکتب شهدا کشتی نجات است. جوانان امروز به عنوان حامیان گام دوم انقلاب باید آن را اجرا کنند تا انقلاب اسلامی به صاحب اصلی خود امام زمان (عج) برسد.

وی اذعان داشت: بر اساس مکتب شهید سلیمانی همه ما باید این میز و صندلی ها را مدیون خون شهدا باشیم و برای پیروی از راه شهدا باید به مردم خدمت کنیم و آن را یک وظیفه بدانیم. “

وزیر ادامه داد: در مکتب شهدا و شهید سلیمانی هر کاری می خواهیم انجام دهیم باید در جهت رضایت الهی باشد چرا که شهدای وکلا و سایر مردان عرصه اخلاص بودند.

انبارکی در پایان بیان می کند: اخلاص در عمل یکی از عرصه هایی بود که شهدا در آن شخصیت اصلی بودند و بدون شک اگر در راه رضای الهی گام برداریم راه شهدا را ادامه خواهیم داد.

علی شعبانی در این دیدار گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

فرهنگ شهادت در دوران دفاع مقدس فشار استکبار را شکست

وی افزود: از اول انقلاب تا کنون بازوی استکبار برای براندازی نظام دراز بوده و از روش های مختلف استفاده کرده و هجمه بسیار منسجم و پیچیده ای به کشور صورت می گیرد که معجزه بقای چنین افرادی است. ایالت.”

رئیس کل دادگستری قزوین با اشاره به مهمترین عامل مقاومت کشور در برابر استکبار گفت: فرهنگ شهادت و شهادت مهمترین عامل در این زمینه است.

شعبانی یادآور شد: ما مسئولان باید بیش از سایر جوامع نسبت به یادواره های شهدا آگاهی داشته باشیم تا بتوانیم در راستای انجام تعهدات و تقویت روحیه ایثار تلاش کنیم.

وی گفت: برگزاری چنین جلساتی یکی از نیازهای جامعه است چرا که برای قدردانی و درک کرامت شهدا نیازمند حضور در چنین فضاهایی هستیم. برگزاری یادواره ها باید فراتر از برگزاری نشست و همایش در قالب یک نظام اداری تعریف شود. “

این مقام مسئول یادآور شد: از آنجایی که شهدا امنیت و بقای جامعه را تضمین کردند، باید در عمل نیز وظیفه خود را در ارزیابی این شهدا بدانیم چرا که مدیون شهدا هستیم.

شعبانی در پایان تصریح کرد: هرکس بدون استثنا موظف است به تناسب وظیفه و توانایی خود از حق شهدا استفاده کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید