خدمت به خانواده شهدا خدمت به نظام است

وی افزود: در واقع عاشورا برای تک تک کودکان، نوجوانان، جوانان، جوانان و حتی بانوان درس بزرگی دارد که با تماشای این واقعه بزرگ می توانند از آن درس بگیرند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: بعد از جنگ و روز عاشورا رسالت حضرت زینب (سلام الله علیها) آغاز شد و باید پیام شهدا را با تبلیغات به امت اسلامی رساند. و محافظت از خون شهدا.

کبیری ابراز کرد: خانواده شهدا نیز طبق تعبیر مقام معظم رهبری پشت سر شهدا و در خاکریز دوم قرار دارند. خاکریزی برای مقابله با دشمنان نظام اسلامی.

وی ادامه داد: در گذشته خاکریزها در جبهه ها بود و دشمن با عملیات نظامی و جنگ سخت با ما می جنگید، اما اکنون این خاکریزها برداشته شده و نامطلوب است و دشمن به راحتی می تواند به تمام فضای مقابل و داخل ما نفوذ کند. خانه ها .

امروز خاکریزهای مقابله با دشمن مجازی شده است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین گفت: در ابتدا حضور فیزیکی دشمن را احساس می کردیم اما اکنون خاکریزها مجازی شده است که این کار را سخت می کند.

کبیری اذعان داشت: در جنگ سخت شاهد جانبازانی بودیم که به ضرب گلوله دشمنان نظام مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و باعث افتخار ما شد اما در جنگ نرم دشمن ابزار نظامی خود را به ابزار فرهنگی تبدیل کرده و مغز و تفکر مردم را هدف قرار می دهد. “

وی افزود: اکنون شاهد هستیم که تیرها و ترکش های نرم دشمن مغز و افکار مردم را هدف قرار می دهد و دیگر نمی توان به از دست دادن عزیزانمان در این جنگ افتخار کرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: امروز هجمه های دشمن کار را کمی سخت کرده و نیازمند توجه، بصیرت و آگاهی بیشتر است.

کبیری تصریح کرد: امروز بنیاد شهید با جامعه و مردمی که عصاره واقعی این حماسه ها، حامیان و مدافعان واقعی این نظام هستند سروکار دارد و خدمت در بنیاد شهید و خدمت به خانواده های شهدا و جانباختگان کار بسیار ارزشمندی است. .

وی اذعان داشت: خدمت به شهدا خدمت به نظام اسلامی است و امیدواریم بتوانیم این مهم را به خوبی انجام دهیم و جایگاه خود را در این مسیر بدانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید