راه خدمت به خانواده شهدا راه عشق است

ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800292

قاضی زاده هاشمی گفت: راه خدمت به خانواده شهدا راه عشق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، امیرحسین قاضی زاده هاشمی امشب در مراسم یادواره 68 شهید دانشجوی بروجرد که در دانشگاه آزاد آن شهر برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ ملت ایران روزهای بزرگ، روزهای سرنوشت سازی را به خود دیده است که یکی از آنها نشان از صلابت و قدرت و قدرت دارد. یکی هم نشان دهنده ظلم ملت ایران است.

وی افزود: حادثه 20 دی 65 نشان دهنده مظلومیت ملت ایران است و خصلت ها و کینه توزی های دشمنان ایران به خوبی به جهانیان نشان می دهد که این دشمنان چگونه فکر و عمل کرده اند.

رئیس بنیاد شهید کشور گفت: وقتی به ماجرای عاشورا نگاه می کنیم، می بینیم که حضرت علی عسگر (ع) فرزندی است که به دست پدرش جان باخته است و اگر این واقعه نبود، دشمنان. داستان را تحریف می کرد علی عسگر (ع) باید صفات دشمنان را نشان می داد.

وی گفت: خونی که از شهادت حضرت علی عسگر(ع) به بهشت ​​رفت، زمینه ساز همه قیام های بعد از عاشورا تا قیام انقلاب اسلامی ایران شد.

قاضی زاده هاشمی گفت: این بمب گذاری ها و کشتار کودکان نشان می دهد که یک طرف مظلوم و طرف دیگر مظلوم است و در تاریخ ماندگار است که چگونه کودکان بی دفاع و بی گناه شهید شدند.

رئیس بنیاد شهید کشور با بیان اینکه شهادت 68 دانش آموز مأیوس کننده بود، گفت: باید بتوانیم با ارائه صحیح آن چه در تاریخ اتفاق افتاده را به دنیا بیاوریم و این اتفاق نشان می دهد زمانی که دشمن بود. در جبهه های حق علیه باطل «او نتوانست با رزمندگان مقابله کند و متحمل شکست های پی در پی شد و بدین ترتیب پیچیدگی خود را با بمباران مدارس نشان داد.

وی می گوید: وقتی رزمنده ای به جبهه می رفت خانواده هایش برای هر حادثه ای آماده می شدند اما وقتی دانش آموزی به مدرسه می رود و شهید می شود خیلی سخت است.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به صبر و همبستگی ملت ایران گفت: ملت ایران با قدرت و سربلندی از کشور خود دفاع کرد و به قله پیروزی و پیروزی رسید و همه باید به تعهدات خود در قبال شهدا و خانواده شهدا عمل کنیم.

رئیس بنیاد شهید کشور گفت: این مدرسه باید در کنار توجه بیشتر به گلزار این شهدای بزرگوار به یادمان شهدایی تبدیل شود که برای آیندگان در تاریخ ماندگار می شوند.

وی با بیان اینکه راه خدمت به خانواده شهدا راه و رسم عشق است، گفت: باید به یاد داشته باشیم که این یادگارها ابتدا نشان می دهد که عزت و اقتدار خود را مدیون خون شهدا هستیم تا 227 هزار شهید از این سرزمین باشند. جان خود را فدا کردند و دوم اینکه دشمن ما کیست و چه اهدافی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید