خاطرات شهدا راه نفوذ دشمن را بست / دشمن از عشق به امام زمان (عج) و «سلام فرمانده» می ترسد + تصاویر


ساعت: 13:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866430

وی در مراسم یادبود شهید شاخص شهرستان لنده تجلیل شد.

برادر شهید زکی نژاد گفت: تنها جایی که هیچ یک از برنامه های نفوذ دشمن در آن تاثیرگذار نبوده، برگزاری یادواره و یادواره شهداست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یادواره شهید شاخص شهرستان لنده سردار محمد زکی نژاد از فرماندهان و پاسداران دوران دفاع مقدس صبح امروز با حضور خانواده شهدا و مسئولان و اقشار مختلف مردم در زاگرس برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان لنده در ابتدای این مراسم گفت: آبروی ما در خیابان ها و محله ها مدیون خون این شهداست و مدیون این شهدا هستیم.

ویسی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم به این شهدا ادای دین کنیم و وظیفه دین ما حفظ و گرامیداشت یاد و خاطره شهداست.

وی افزود: وصیت نامه شهدا باید مطالعه و در جامعه مورد استفاده قرار گیرد و تحت تاثیر دسیسه های دشمنان قرار نگیرد.


ea98a071 d31f 497e afbe ece6699fa39e خبر خاکستری

حجت الاسلام رضوی در ادامه این مراسم گفت: هولوکاست یک دروغ تاریخی بود اما هولوکاست اصلی در دو مرحله در ایران اتفاق افتاد که یکی از آنها قحطی و کشتار بیش از 2 میلیون نفر بر اثر اشغالگری انگلیسی ها بود که باعث کشته شدن نیمی از مردم شد. جمعیت ایران.”

وی گفت: آنچه آمریکایی ها و انگلیسی ها می خواهند و ما هیچ خاطره خوبی از آن دوران نداریم و کسانی هستند که دستشان آلوده است و به این ملت و کشور خیانت می کنند.

سخنگوی ستاد یادواره شهدای زکی نداج گفت: امروز انگلیسی ها و آمریکایی ها 24 ساعته نظام را تخریب می کنند و سوال اینجاست که آیا خودتان این سلطه را نداشتید؟ هژمونی خود را بشکنید؟


6153344e 8e43 46f5 85a1 cd0b4b4aca77 خبر خاکستری

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با نفوذ کلام معنوی خود توانستند در اولین روزهای انقلاب و پاسداری مقدس، ملتی را از نابودی و ظلم نجات دهند، با تقدیم خون هزاران شهید، این انقلاب را بیمه کردند و امروز آن را تحت تأثیر کلمات معنوی نگه دارید ما مقام معظم رهبری هستیم.

وی گفت: بیش از 16 هزار شهید دانش آموز و 5 هزار شهید قاتل گواه روشن مصونیت و مظلومیت این انقلاب است.

حجت الاسلام رضوی گفت: اگر عاشق خدمت، امام و رهبری نباشیم، نمی توانیم در این ملک خدمت کنیم، پس باید برای خدمت به مردم با عشق تلاش کنیم.

وی گفت: وقتی امام فرمودند جنگ یک وظیفه است، رزمندگان ما با تمام وجود برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی جنگیدند.


59857846 3110 4d04 a5d9 605a87b41450 خبر خاکستری

سخنگوی مراسم یادواره شهدای محله گفت: در دفاع مقدس خلبان فرانسوی را به اسارت گرفتیم و بیش از 40 کشور در جنگ تحمیلی به جنگ ما آمدند و همه برای تخریب ما سنگ تمام گذاشتند اما بدون اینکه عشق و علاقه داشته باشند اراده الهی سربازان ما «صدام و صدامیست ها شکست خوردند و ما یک وجب از این سرزمین را ندادیم.

وی گفت: امروز دشمنان ما از محبت امام زمان (عج) و همین آهنگ سلام سردار هراس دارند و ما نیز باید در این عرصه تلاش کنیم تا این فرهنگ مهدی را آماده کنیم تا زمینه ظهور آن فراهم شود. .

رضوی گفت: سردار شهید محمد زکی نژاد برای حفظ این انقلاب و اسلام به دفاع مقدس رفت تا ارزش ها باقی بماند و وظیفه ما پاسداری از این دستاوردها است.

سخنگوی مراسم سردار شهید محمد زکی نژاد گفت: قوچ ها یا فاطمه زهرا(س) همه در دفاع مقدس و عملیات و حتی سربندهای رزمندگان بسته بودند و با عشق به دشمن حمله می کردند و عملیات و خاک دشمن را شکست می دادند.

وی گفت: بهترین جوانان و انسان های خود را فدای ظهور امام زمان(عج) می کنیم.


c5adf409 08a3 4eba b40c 886ec867e295 خبر خاکستری

حاج آقای رضوی فرمودند: محبت ائمه و معصومین (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) انقلاب اسلامی را در امان نگه داشته است و مطمئن هستیم که دست ما را خواهند گرفت.

فرماندار لنده افزود: برگزاری یادواره شهدا برای رساندن پیام شهدا به نسل جوان است.

جلال دانش ادامه داد: وصیت نامه شهدا همچون گوهری درخشان است که مایه انوار حق و الگوی موفق ماست.

وی گفت: امروز آبروی محله و کشور ما مدیون همین رشادت ها و شهادت جوانانی است که با اندیشه های نورانی خود در تلاش برای اعتلای این نظام و انقلاب هستند.


c85fa9be 57c4 4819 ab48 9550a829fded خبر خاکستری

دانش گفت: در وصیت نامه شهید زکی نژاد آمده است که «امام نوری همان کسی است که دریای ظلمت را روشن کرد و جهان را از ظلمت و تباهی به روشنایی رساند».

وی گفت: دنیایی که به درستی در اندیشه امام و مقام معظم رهبری بیان می شود که دیدگاه های غیر توحیدی را خنثی می کند.

فرماندار لنده گفت: حفظ روحیه آزادگی و استقلال، ایثار و مقاومت توسط امام راحل در قلب ملت ما انجام شد.


4fc61f3b d08b 45e3 a6fb 084625c4197f خبر خاکستری

وی همچنین گفت: فرهنگ مقاومت و ایستادگی ضامن بقا و دستاوردهای تمدن جدید مهدوی است و منطق و عقلانیت حکم می کند که در ترویج این فرهنگ مهدوی تلاش کرد.

قنبر زکی نژاد برادر شهید زکی نژاد گفت: امروز همه ما خواهر و برادر شهدا هستیم و این عشق در جای جای ایران اسلامی به ویژه منطقه لر بیشتر احساس می شود.

وی گفت: تنها مکان هایی که هیچ یک از برنامه های نفوذ دشمن در آن موثر نبوده، مراسم یادواره و بزرگداشت شهدا است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید