سمپاشی دشمن علیه جراحی بزرگ اقتصادی / دشمن از موفقیت دولت در اقتصاد می ترسد


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1837982

امیری گفت: در روزهای اخیر رسانه های معاند و منافقین علیه جراحی بزرگ اقتصادی سمپاشی می کنند و باید تلاش کنیم افکار عمومی را غنی سازی کنیم تا نشان دهیم این اقدام به نفع مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی حیدر امیری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: هدف دولت از حذف ارز ترجیحی هدفمندی و رسیدن یارانه ها به دست مردم است، بنابراین قیمت برخی کالاها آزاد و راه بسته می شود. برای قاچاقچیان و سودجویان.»

وی افزود: دولت سالانه 100 هزار میلیارد تن یارانه می دهد که اگر همین مقدار را بین مردم تقسیم کند، پول نقد به دست مردم می رسد و خودشان می توانند قیمت را بر عهده بگیرند، اما لازم است ابتدا وقتی پول می شود. در اختیار مردم است تا مشکل مردم حل شود و ثانیاً قیمت برخی از کالاهایی که باید به صورت یارانه در بازار عرضه شوند، تأثیری بر سایر کالاها نداشته باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: با توجه به گام اصلی و مهم دولت در حوزه اقتصادی و اجرای این طرح، کنترل بازار باید در اولویت قرار گیرد و یک سیستم نظارتی قوی برای رصد اقشار مختلف بازار به منظور تأثیرگذاری بر تأثیرات این قیمت ها از موارد دیگر. “پیشگیری.

امیری با اشاره به تلاش دشمن برای معکوس کردن این اقدام اساسی در حوزه اقتصادی، گفت: دشمنان می دانند که اگر دولت در این جنگ اقتصادی موفق شود، با توجه به جنگ اوکراین و روسیه و کمبودها، همه توطئه های آنها خنثی می شود. برخی از کالاها در کشورهای دیگر، قاچاقچیان به سراغ قاچاق کالاهای اساسی رفته اند، اما اجرای این طرح ممکن است دست قاچاقچیان را از قاچاق کالاهای اساسی کم کند.

وی گفت: در روزهای اخیر رسانه های دشمن و منافقین علیه جراحی بزرگ اقتصادی اقدام به سمپاشی کردند و باید تلاش کنیم تا افکار عمومی را غنی سازی کنیم تا نشان دهیم این اقدام به نفع مردم است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: این روزها دشمنان به دنبال بهانه ای برای ماهیگیری از آب های تیره هستند اما به لطف خدا و تلاش مستمر دولت سیزدهم شاهد موفقیت در این عرصه خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید