هیئت کرمان دهه 90 پس از اسکن «سلام فرمانده» برپا شد/ خوشحالیم که در سپاه امام زمان (عج) هستیم.


زمان: 19:32
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843218

عزاداران کرمانی در حاشیه این تجمع شعار «سلام فرمانده» سر دادند.

علیرضا حلگی مسئول راهپیمایی شهید منتظری مسجد ولی عصر (عج) کرمان گفت: ما خدا هستیم حالمان خوب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; پویش سلام فرمانده امشب همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها در مسجد امام علی کرمان با حضور فرزندان، نوجوانان، مردان و مردان سلیمانی برگزار شد. زنان. نوجوانان دهه 90 با حضور خودجوش در این حرکت، اراده خود را در محضر حضرت بقیة الله امام زمان (عج) ابراز کردند.

عزیز زارعی در گفتگو با راه آرمان; وی گفت: در پی ایام سلیمانی و تجمع بزرگ سربازان امام زمان(عج) در مسجد امام علی(ع) خدمات فرهنگی و توزیع شربت و شیرینی بین نمازگزاران امام زمان(عج) انجام می دهیم. “

سرپرست موکب الحسین الحسین کرمان با اشاره به اینکه در ایام دهه کرامت در نقاط مختلف کرمان خدمات خود را خواهیم داشت، گفت: در این موکب 15 خادم به ارائه خدمات می پردازند.

وی گفت: در این موکب بسته های فرهنگی با موضوعات اعتقادی و امام زمان (عج) به نوجوانان دهه 80 و 90 اهدا می شود.

زارای بیان کرد: هیئت الحسین(ع) الحسین کرمان یکی از کمیسیون هایی بود که پویش دوران سلیمانی را آغاز کرد و دهه نود حاضر در این پویش بعد از مراسم، دهه 90 کرمان را تشکیل می دهد.

رئیس هیئت الحسین(ع) الحسین(ع) کرمان خاطرنشان کرد: اردوها و مراسم های اوقات فراغت و فرهنگی در مناسبت های مختلف از جمله برنامه هایی است که در دهه 90 توسط هیئت کرمان برای معرفی فرهنگ احیای شعائر در نظر گرفته شده است.اهل بیت علیهم السلام .

علیرضا پور کلگی مسئول موکب شهید منتظری مسجد ولی عصر (عج) کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ وی با اشاره به اینکه موکب خود را با بیست خادم در مسیر برای انجام پویش سلیمانی آماده کرده بودیم، گفت: ما نیز در لشکر حضرت بقیة الله (عج) هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید