حضور در جمع خانواده شهدا به مسئولان درس ایثار و خدمت می دهد


ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898784

محمود پاکدل خانه های شهدا را کانون اصلی تعلیم و تربیت مجاهدان می داند و می گوید: حضور در خانه های شهدا به ما ایثار، صداقت و خدمت را می آموزد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، محمود پاکدل صبح امروز در دیدار با 6 خانواده معظم شهدا در ساری اظهار داشت: خانه های شهدا کانون اصلی مجاهدت است که در طول هشت سال پاسداشت مقدس توانستند بخشی امن برای کشور ایجاد کنند.

پاکدل افزود: این رزمایش یک طرح تحول آفرین و جدید است که برای اولین بار در استان مارتر پرور مازندران اتفاق افتاد. استانداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه کربلا، نماینده ولی فقیه و سایر ادارات و نهادهایی که در برگزاری این رزمایش بزرگ نقش دارند باید حمایت شوند، نقش بزرگی داشتند، ایشان قدردان و سپاسگزار است.

این مسئول افزود: با توجه به دستور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دغدغه ها و مشکلات خانواده های معظم شهدا در این رزمایش شرکت کردم و باید برای گسترش و توسعه فرهنگ فرهنگ سازی شود. ایثار و شهادت در جامعه

پکدل افزود: حضور در خانه شهدا و دیدار با خانواده های عزیز آنها باعث افزایش انگیزه و روحیه کاری می شود. ما به خانواده شهدا نیازمندیم و امروز دعای خیر این عزیزان ما را در رفع مشکلات یاری می دهد. “

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گفت: باید قدردان و قدردان این خانواده های عزیز باشیم که عزیز خود را تقدیم کردند. فرزندان به نظام و انقلاب.

این مسئول تصریح کرد: امروز باید یاد و خاطره کسانی را که در این 40 سال در راه دفاع از حرم، امنیت و سلامت جان خود را فدا کردند و فرهنگ آنان که فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) است، گرامی بداریم. مطابق گام دوم انقلاب به نسل های بعدی تحویل داده شود.

پاکدل با اشاره به هدف از برگزاری این رزمایش گفت: همواره شاهد بوده ایم کسانی که در این دیدارها توانستند بخشی از مشکلات خانواده شهدا را درک کنند در رفع آنها نیز موثر بوده اند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: امروز 10 هزار و 400 شهید گرانقدر این استان در قالب طرح قدردانی مورد عیادت و تفحص قرار گرفته اند. حضور در خانه های شهدا به ما درس ایثار و صداقت و خدمت می دهد.

پاکدیل با ذکر حدیث قدسی که خداوند بدان اشاره می کند: خداوند متعال فرموده است که من نایب سیدالشهداء در خانه او هستم که آنان را راضی کند، رضایت مرا جلب کرده و هر که دل آنان را بشکند، دلم را شکسته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین بیان کرد: 1225 تیم 6 تا 8 نفره در 22 شهرستان استان مازندران مورد بازدید روسای نهادها و ادارات، ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و روسای بنیاد قرار گرفتند.

سعید کنسال گفت: حضور در خانه های شهدا باعث ایجاد فضای معنوی برای مردم و شناخت تاریخ و فرهنگ شهدا می شود.

وی یادآور شد: ما تا ابد مدیون خون شهدا هستیم، عزت و امنیت ما مدیون ایثار، درایت و ایثار شهداست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید