تکرار ایثار و خدمت با 760 نفر شیفت ایثار در سیستان و بلوچستان


ساعت: 09:24
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900033

کارگران بسیجی سیستان و بلوچستان در هفته دفاع مقدس ایثار و خدمت را تکرار کردند و نشان دادند که پاسداشت مقدس اینجا هم ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی را دانا به نقل از عصرهامون ، وقتی به اسناد دفاع مقدس نگاه می کنیم به خوبی می بینیم که در یک مقطعی همه اقشار به ویژه طبقه کارگر به طور فعال از مرزها و منطقه دفاع کرده اند؛ به همین دلیل است که مردم از مرزها و منطقه دفاع می کنند. این قشر از تولیدکنندگان، بادستانی مهربان و بی احساس، مردانه در میدان جنگ برای ادای احترام به انقلاب و کشور جنگیدند.

بی شک نقش کارگران در هشت سال دفاع مقدس نقشی بی بدیل است و 14 هزار شهید این قشر بزرگترین دلیل برای اثبات این نقش تاثیرگذار هستند.

در این راستا کارگران همگام با سایر اقشار مردم چه در جبهه های نبرد حق علیه باطل و چه در پشت جبهه ها برای پاسداری از این مرز و بوم و اعتقادات خود نقش آفرینی کردند و در میدان های مختلف جنگی جنگیدند. .

کارگران پرتلاش ترین قشر جامعه را تشکیل می دهند و در دفاع مقدس در دو جبهه اقتصادی و در خط مقدم جبهه ها در راه خدا جنگیده اند و چرخ واحدهای تولیدی باید پویا و گردان باشد تا تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی کمترین تأثیری ندارند.


محمد گرزایی مدیرعامل سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه رزمایش شیفت ایثارگرانه منجر به رونق تولید می شود، اظهار داشت: این رزمایش با هدف کاهش مشکلات تولیدکنندگان و تقویت داخلی انجام می شود. تولید در استان پاناور سیستان و بلوچستان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کارگران پیشتاز در جنگ اقتصادی هستند، تاکید کرد: کارگران در اجرای منویات مقام معظم رهبری به ویژه شعار سال نقش بسزایی داشته اند و شکوفایی تولید و پیشرفت کشور مرهون است. به آنها.

این مسئول افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس و در ادامه سلسله رزمایش های ویژه بسیج کارگری با محوریت «شیفت ایثار» در سطح استان، این رزمایش در بیش از 53 واحد تولیدی در شهرستان های استان برگزار شد. چابهار، کنارک، ایرانشهر، هش و زاهدان شروع به خدمت فداکارانه به همنوعان خود کردند.

غرزایی گفت: امسال همزمان با هفته دفاع مقدس این قشر زحمتکش با تفکر انقلابی و روحیه جهادی 760 نفر اضافه کار کردند.


وی با اشاره به اینکه اجرای طرح شیفت ایثار یکی از برنامه های مهم بسیج کارگری است، خاطرنشان کرد: در این طرح کارگران به صورت شیفتی بدون دریافت دستمزد فعالیت می کنند و درآمدهای کسب شده را بین نیازمندان و پویایی چرخ های کارگری توزیع می کنند. واحدهای تولیدی

مدیرعامل سازمان بسیح کار و کارخانجات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از آنجایی که یکی از اهداف دشمن ناامید کردن مردم و توقف چرخ‌های واحدهای تولیدی است، کارگران بسیح با حضور پویا و فعال خود در جبهه اقتصادی، توطئه شوم دشمنان را خنثی و خنثی می کند و همچون گذشته، حراست مقدس مانع از تحقق نیات شوم دمشان خواهد شد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید