جهاد کارگران بسیجی با پویایی چرخ های واحدهای تولیدی ادامه دارد/ خدمت صادقانه و ایثارگرانه با 875 نفر ساعت شیفت ایثارگرانه.


ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914016

چرخاندن چرخ تولید با همت کارگران بسیجی جنوب شرق کشور؛

بسیج کار همواره در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان و استکبار جهانی بوده و در این راستا برنامه های مختلفی را اجرا کرده است که شیفت ایثار یکی از آنهاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، کارگران بسیجی با وجود شرایط بد اقتصادی کشور روحیه کار و فداکاری خود را از دست نداده اند و با عزم راسخ و با تمام توان سعی در رفع موانع اقتصادی بر سر راه کشور داشته اند.

در این میان کارگران همواره جزء اقشار آسیب پذیر جامعه بوده اند، اما از سوی دیگر به دلیل روحیه ایثارگری و کار جهادی همواره در حمایت از انقلاب پیشگام بوده اند.

طرح ایثار شیفت یکی از طرح های مستمر بسیج کارگران در طول سال است که در این طرح کارگران یک شیفت بدون دریافت حقوق کار می کنند و عواید حاصل از آن در اختیار بخش خیریه قرار می گیرد.

محمد کرزایی مدیر بسیج کار سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه نقش جامعه کارگری در پیشرفت نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم و موثر است اظهار داشت: کارگران هستند. پاسداران نظام و از اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب پیگیر کار این نظام مقدس هستند و شهدای زیادی در راه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کردند.

وی از اجرای طرح جایگزینی ایثار همزمان با هفته بسیج خبر داد و افزود: این اقدام به منظور حفظ انسجام و ایجاد وحدت، ترویج فرهنگ و عمل به ایثار و حمایت از تولید در برخی واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان از نیروی کار صورت گرفت. انجمن.

به گفته این مسئول؛ طبق آمار کارگران جامعه کارگری بسیج کارگری در هفته بسیج 875 نفر اقدام به برگزاری شیفت ایثار کردند که به مناسبت های مختلف توسط کارگران انجام می شود.

وی با بیان اینکه استقرار ایثار در واحدهای تولیدی موجب رونق تولید می شود، ادامه داد: 621 کارگر شامل 524 برادر و 97 خواهر در شهرستان های زاهدان، چابهار، ایرانشهر، هش و کنارک در 6 واحد تولیدی این طرح فعالیت می کنند. شرکت کرده اند


دشمن در جنگ اقتصادی شکست خورده است

اخیراً سردار علی حسین رعیتی فرد، رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور، فلسفه وجودی بسیج به عنوان یک قدرت مردمی را تبدیل تهدیدها به فرصت و مقابله با توطئه های دشمنان و رفع موانع دانست. اولویتی که بسیج در کنار کارگروه برای تسهیل و رفع گلوگاه های تولید دنبال می کند.

به گفته وی؛ جامعه کارگری و تولیدی کشور در زمان جنگ در دو حوزه دفاعی و پویایی کارخانه فعال بودند و در حفظ و حراست از زمین و از طرفی با حفظ خط تولید و جبهه ها تلاش می کردند. برای حفظ خط تولید و رفع نیازهای ارزشمند؛ امروز هم جامعه کارگری و تولیدی کشور برای کمک به اهداف و آرمان های انقلاب و کشور پویا و فعال است و وظیفه ماست که حق طلبی آنها را مطالبه کنیم.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور افزود: دشمن در عرصه های مختلف ما را به چالش کشیده است و امروز جنگ اقتصادی را آغاز کرده است که سال هاست از بیانات مقام معظم رهبری گفته شده است; باید بدانیم که هر کارخانه و کارگاه ما ستونی در جنگ اقتصادی است و همه مسئولان و دستگاه های اجرایی کشور باید تلاش کنند که حتی یک قلعه در عرصه اقتصادی از دست ندهند.

وی تصریح کرد: همانطور که مردم در دوران جنگ سخت نظامی به ما کمک کردند، در دوران جنگ اقتصادی نیز باید به تولیدکنندگان، کارفرمایان و کارگران کمک کنیم و اجازه ندهیم چرخ صنعتی متوقف شود زیرا در این شرایط توقف و رکود هر کارخانه ای مانند این است. از دست دادن یک خاکریز در جنگ، که امروز فرماندهان آن خاکریزها تولیدکنندگان و سربازان و رزمندگان این حوزه کارگری هستند. ما در کنار شما خواهیم بود و از شما حمایت خواهیم کرد.

راستی فرد خاطرنشان کرد: دشمن از نظر تولید و اقتصاد از ما شکست خواهد خورد و سربازان این جبهه که تولیدکننده و کارگر هستند مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای ما عزت و سربلندی به ارمغان می آورند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید