خدمت صادقانه و ایثارگرانه باید هدف همه مدیران باشد


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: 1301/06/12
کد خبر: 1894747

استاندار ایلام گفت: خدمت صادقانه و ایثارگرانه باید هدف همه مدیران باشد زیرا کلمه خدمت صادقانه و ایثارگرانه از امام (ره) و دولت شهیدان رجایی و باهنر نشات گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار دکتر «حسن بهرام نیا» روز شنبه (12 شهریور ماه) در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی که در محل سالن همایش های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، با بیان اینکه در پایان هفته دولت و پس از یک سال پی در پی کار و تلاش مدیران کارنامه درخشانی را به ثبت رسانده اند، وی گفت: عملکرد امسال را می توان با دولت های گذشته مقایسه کرد.

وی با عنوان این مقاله امروز از بلوغ سیاسی خاصی برخوردار است و خود تبیین می کند و می تواند زحمات و عملکرد دولت ها را با هم مقایسه کند، افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم خزانه نه تنها خالی بود که هزار و 400 هزار تومان. میلیارد تومان هم بدهی داشت و دولت جدید در پرداخت حقوق هم مشکل داشت اما به فضل الهی دولت نه تنها همه بدهی ها را پرداخت کرد بلکه در سال گذشته فعالیت های عمرانی و اقتصادی زیادی انجام داد.

وی افزود: در دولت قبل روزانه 700 نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست می دادند، اما در دولت سیزدهم با تولید انبوه واکسن و واردات واکسن، کرونا کاهش و مدیریت شد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه دولت گذشته جان و سرنوشت مردم را به برجام گره زد، گفت: اما این دولت با رعایت سه اصل «عقل، عزت و مصلحت» و مردم، مذاکرات هسته ای و برجام را پیش می برد. معیشت به برجام بستگی دارد

وی به موفقیت های حاصله در بخش صادرات برای عراق اشاره کرد و گفت: از نظر ریالی صادرات در پنج ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 86 درصد افزایش داشته است.

دکتر بهرام نیا همچنین گفت: خدمت صادقانه و ایثارگرانه باید هدف همه مدیران باشد زیرا کلمه خدمت صادقانه و ایثارگرانه از امام (ره) و دولت شهید رجایی و باهنر نشات گرفته است.

وی تصریح کرد: رضایت مردم، افتتاح پروژه های بیشتر و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور از جمله اقدامات مثبت مدیران در طول یک سال خدمت در دولت سیزدهم بود که قابل تقدیر است.

وی تاکید کرد: امروز نتیجه همه اقدامات و تلاش همه مدیران و مسئولان در دستگاه های اجرایی رضایت مردم در همه عرصه ها است که این خدمت بی وقفه که از شعارهای دولت سیزدهم است باید ادامه یابد.

فرماندار ایلام ادامه داد: رضایت مردم بهترین شعاری است که از امام راحل (ره) و شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگو به جا مانده است و ما باید آن را به ارث ببریم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود رقابت در علم و تلاش برای پیشی گرفتن از سایر مدیران برای خدمت به مردم را ارزشمند خواند و گفت: دفتر و خدمت مانند دو ماراتن است اما همه برنده نیستند و فقط یک نفر اول است.

وی افزود: مردم ولی ما هستند و صیانت از ما از برکت احترام و عزت اوست و رضایت مردم هدف دولت سیزدهم در استان است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به موضوع کنگره بزرگ اربعین گفت: بسته شدن مرز یکی از بدترین خبرهای عمرم بود اما مدال خدمت امام حسین (ع) و زوار آبا را گذاشتم. عبدالله بر لباس من و مدیران نیز این مدال را بر تن کرده اند

وی با اشاره به اینکه در شب بسته شدن مرزها مردم با تابلوهایی در دست به زائران راهنمایی می کردند افزود: در شب بسته شدن مرز تا ساعت 12 شورای تامین برگزار کردیم و اعضای شورای تامین نظارت کردند. استان تقریباً تا صبح که لذت بخش است.”

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید