بزرگترین ضربه امروز آمریکا خدمت صادقانه به مردم است/ کارمندان ناکارآمد باید بروند


ساعت: 14:40
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920765

گودرسی با بیان اینکه بزرگترین ضربه امروز آمریکا خدمت صادقانه به مردم است، گفت: کارمندان ناکارآمد باید بروند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، عباس گودرزی ظهر امروز در مراسم 18 آذرماه محل برگزاری نماز جمعه اظهار داشت: عزت و ارزش حماسه 18 دی مشارکت مردم در خنثی کردن توطئه دشمن، مشارکت است. 85 درصد مردم در انتخابات چش بعد از 30 سال این کار دنیا را کور کرد اما توطئه دشمن با بی احتیاطی و خیانت ذائقه مردم را تلخ کرد و به وحدت مردم روی آوردند و مقدسات ملت ایران را هتک حرمت کردند. اسلام، انقلاب و مرجعیت دینی.

وی افزود: دشمنان انتخابات را بهانه ای برای هدف قرار دادن اصل نظام قرار دادند و توطئه کردند تا اینکه انقلاب را به لبه پرتگاه رساندند و آن هم در حالی بود که مردم سالاری دینی در انتخابات به اوج خود رسیده بود و دشمنان جمهوریت. سیستم را هدف قرار داده است.”

نماینده مردم بروجرد در شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب محکم پشت سر آرمان انقلاب ایستاده اند، گفت: رهبری با درایت و درایت خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را نجات دادند.

گودرزی خاطرنشان کرد: در قیام 88 خسارات زیادی وارد شد، اما این قیام برای انقلاب برکات داشت، بنابراین برخی از خواص در آزمون مردود شدند و برکات آن این بود که همه ملت به آرمان انقلاب و رهبری آمدند. مردم انقلاب را به راه انداختند و گفتند: امروز نقشه دشمن این است که بگوید دین در اداره کشور مؤثر نیست.

نماینده مردم بروجرد در شورای اسلامی گفت: مکتب امام (ره) و رهبر معظم انقلاب عزت و اقتدار ملت ایران است و کار شیطان بزرگ که آمریکاست، گیج کردن است. محاسبات ذهن مردم بود، اما هر جا وارد انقلاب اسلامی شد، پیروز شد. و اگر در صنعت مشکل داریم ساختار آن توانمند نیست و حکومت اسلامی باید برای توانمندسازی صنعت اقدام کند.

وی بیان کرد: شهیدان عجمیان و علی واردی از درک بالایی برخوردار بودند و با بصیرت بالایی که داشتند برای انقلاب تلاش کردند و این شهدا در خانواده های متوسط ​​و پایین زندگی می کردند اما همچنان در راه انقلاب ماندند تا اینکه در اغتشاشات اخیر به شهادت رسیدند. زنان زندگی آزادی بهانه بود و پشت پرده این شعار فروپاشی کانون خانواده است در حالی که اسلام برای زن ارزش قائل است و برای زن جایگاه والایی قائل است.

گودرزی می گوید: «اگر مردم در حماسه 9 دسامبر به صحنه نمی آمدند، انقلاب ضربه بزرگی می خورد. در قیام اخیر دشمنان برای حمله به نظام برنامه ریزی کردند و رهبر معظم انقلاب با حمایت مردم این قیام را خنثی کردند و امروز بزرگترین ضربه است و در آمریکا این خدمت صادقانه خدمتگزاران است. از مردم

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی گفت: دولت فعلی به دنبال رفع تحریم ها و ناکارآمدی آن است و تیم رئیس جمهور باید در نوع خود باشند و در خط مقدم انقلاب و ناکارآمد باشند. مسئولان باید برکنار شوند و دولت به برخی اجازه ندهد. کارکنان ناکارآمد در منطقه وجود دارد.

وی گفت: بالاترین مبارزه با آمریکا خدمت به خدمتگزاران مردم است و با توجه به اینکه انقلاب حاصل خون شهدا و مصائب امام (ره) و رهبری است باید با تمام توان خدمت کنیم. چون انقلاب بهترین مردم، باورها و اعتقادات را دارد.» که دشمن این تحولات را نمی بیند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید