بزرگترین وظیفه مسئولان در قبال شهدا خدمت صادقانه به مردم است


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834851

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

طالبی گفت: بزرگترین وظیفه مسئولان نظام در قبال شهدا خدمت صادقانه به مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، سید محمدرضا طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در یادواره شهدای گرانقدر علی هدیه علیا و علی هدیه سفلی در منطقه دره شهرستان سربیشه (مدظله العالی) گفت: از تعهدات مهم ما در قبال شهدای گرانقدر

وی با اشاره به رشادت های شهدای عزیز در دوران دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را امری مهم خواند و گفت: امنیت امروزی که در کشور داریم مرهون خون هزاران انسان است. شهدایی که از دنیا رفتند خیلی دور «به دست دشمنان کشور نیفتید.

معاون استاندار گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون دست خداوند متعال بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و به لطف خداوند توانسته ایم در سخت ترین شرایط بر مشکلات فائق آییم. . “

طالبی ادامه داد: امروز به دلیل ایمان راسخ ملت ما هیچ ابرقدرتی در دنیا اجازه نگاه به چپ جمهوری اسلامی ایران را ندارد و از این رو دشمنان جنگ نرم فرهنگی را علیه اعتقادات ما آغاز کرده اند که لازمه آن است. مراقبت های لازم “در این رابطه،

وی با اشاره به برخی مشکلات کشور به مسئولان گفت: امروز دشمن در صدد ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است، بنابراین کارمند ما باید همواره پاسخگوی مطالبات و مشکلات مردم باشد.

معاون استاندار خاطرنشان کرد: خدمات دهی به فرمانداران مردمی نباید محدود به ساعات کاری باشد و حتی اگر در نیمه های شب مشکلی در بین مردم پیش آمد، کارمند ما در دولت انقلابی برای رفع آن تلاش کند.

طالبی تاکید کرد: حضور مسئولان در بین مردم جامعه را امیدوار می کند. با کمک مردم و کارکنان می توان بر بسیاری از مشکلات جامعه فائق آمد.

لاکسای سرپرست فرمانداری سربیشه با تاکید بر اینکه همواره باید یاد و نام شهدای عزیز را سرلوحه کار خود قرار دهیم، تصریح کرد: داشته باشید.

به گفته وی ولایت مداری سنگ محک برای ارزیابی کار همه ماست.

لاکسی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس از مردم خواست؛ با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از آرمان های فلسطین و قدس شریف به جهانیان اعلام کنید.

در پایان این مراسم و با حضور مسئولین از مادران و خانواده های شهدای روستاهای علی هدیه علیا و علی هدیه سفلی تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید