لزوم استفاده از همه ظرفیت ها برای توسعه سیستان و بلوچستان / خدمت صادقانه وظیفه اصلی همه مسئولان است


ساعت: 08:39
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909634

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان:

رحمدل بامری گفت: فرمانداران از تمام ظرفیت خود در شهرستان ها برای حرکت به سمت توسعه همه جانبه استان سیستان و بلوچستان استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهون، رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در جلسه استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جلسه استانداری برای هماهنگی و تعامل بیشتر همواره به صورت فصلی برگزار می شود، گفت: هدف نشست استانداران برای برنامه ریزی و بررسی روند اجرای برنامه ها و پروژه ها در تمامی حوزه های زیربنایی است.

وی تصریح کرد: در این جلسه موانع اجرای پروژه ها در راستای تسریع حرکت قطار برای توسعه استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اتفاقات اخیر در استان، لازم است نظارت جدی تری بر اجرای پروژه ها صورت گیرد.

بامری خاطرنشان کرد: فرمانداران باید با استفاده از تمام ظرفیت خود در شهرستان به سمت توسعه همه جانبه استان بروند.

وی با تاکید بر واجب بودن جهاد تبیینی و لزوم هوشیاری در مقابل دشمنان، گفت: جهاد تبیینی خدمت به مردم و آگاهی بخشی است، پس همه باید پای کار باشیم چرا که یکی از موفقیت های ما خدمت رسانی بی دریغ به مردم است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان به ظرفیت های استان برای سرمایه گذاران اشاره کرد و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بسیار مهم است و از این رو از تمامی سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان را دارند دعوت می کنیم در این استان سرمایه گذاری کنند. . .

وی با اشاره به جهش استان در ساخت مسکن، راهسازی، اجتماعی و اقتصادی افزود: این روند توسعه باید با جدیت بیشتری ادامه یابد.

بامری بیان کرد: خدمت به مردم وظیفه همه ماست پس از مشکلات نترسید و با خدمت صادقانه مشکلات استان را حل کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید