تمرکز مدیران باید رشد اقتصادی باشد/محصولات مازندران باید صادرات محور باشد


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884861

محمود حسینی پور با بیان اینکه محوریت مدیران باید رشد اقتصادی باشد، گفت: همه مسئولان استانی باید پای کار باشند تا رشد اقتصادی در استان جلوه عینی پیدا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سیدمحمود حسینی پور صبح امروز در جلسه ستاد توسعه اقتصادی استان با اشاره به اینکه در حوزه مدیریت و امور راهبردی استان نقش مدیران موشکافی و رصد می شود، گفت: شعار اصلی دولت 13 رشد اقتصادی است، بنابراین همه مدیران باید برای حل مشکلات و حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه محوریت مدیران باید رشد اقتصادی باشد، افزود: همه مسئولان استانی باید تلاش کنند تا رشد اقتصادی در استان جلوه عینی پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران اقتصادی مسئولیت سنگینی دارند، تاکید کرد: با هدایت ستاد و اجرای مسیرهای مدیریتی می توان کل استان را به سمت رشد اقتصادی سوق داد. توسعه و رشد اقتصادی باید در شهرها اتفاق بیفتد.

حسینی پور سازمان مدیریت و برنامه ریزی را متولی اصلی رشد اقتصادی می داند و می گوید: سازمان مدیریت باید از دفتر خود بیرون بیاید و وارد صحنه شود.

نماینده ارشد دولت در استان ادامه داد: انتظار ما این است که الزامات سازمان مدیریت و برنامه ریزی عملیاتی شود و محور اصلی مدیریت سازمان های دولتی باشد.

استاندار مازندران حرکت برنامه در مسیر درست را مهمترین راهبرد مدیریتی عنوان کرد و اظهار داشت: سازمان مدیریت می تواند از طریق داشبوردی که در اختیار دارد نقش مدیران را در پیشرفت امور رصد و ارزیابی کند.

وی بیان کرد: برای عملیاتی شدن اقدام اجرایی باید جهش های عملی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه با تدوین سند سیاست کشاورزی باید تولید استان صادرات محور شود تاکید کرد: با ایجاد صنایع تبدیلی باید برای تولید انواع محصولات صادراتی راهنمایی های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید