شهدا قربانیان اسلام و بیمه نظام و انقلاب هستند/ استکبار ستیزی درس عملی حاج قاسم برای همه نسل هاست.


ساعت: 13:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921333

فرمانده ارتش حضرت عباس(ع) با بیان اینکه شهدا شهدای اسلام و بیمه نظام و انقلاب هستند، به ویژگی های مکتب سلیمانی اشاره کرد و گفت: ایجاد وحدت در جبهه مقاومت هدیه حاج قاسم است. در مقابل استکبار ایستادگی کنند».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامحسین محمدی فرمانده اصیل سپاه حضرت عباس(ع) در گفتگو با سبلان مابه تبیین ویژگی های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سردار سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود و عناصر این مکتب باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی با بیان اینکه مکتب سلیمانی شامل مکتب ائمه انقلاب است، گفت: انقلاب اسلامی و حراست مقدس نیز از مکتب عاشورا و اهل بیت (علیهم السلام) گرفته شد و استقلال، آزادی، امنیت و آرامش را به ارمغان آوردند. سلامتی میهن.

سردار محمدی اصل ایجاد وحدت را از مهمترین ویژگی های سردار سلیمانی در جبهه مقاومت برشمرد و گفت: این شهید بزرگوار همه طیف ها، گروه ها و مذاهب مختلف مسلمانان را برای مبارزه با کفار و الحاد گرد هم آورد. همسویی منحصر به فرد و رهبری

این همرزم سردار سلیمانی به حیدریون، فاطمیون و زینبیون به عنوان نمونه های وحدت و یکپارچگی در جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی همه مردم از هر سلیقه، زبان، قومیت و تفکر را گرد هم آورد و در مبارزه با آنها سازماندهی کرد. تروریست های داعش

وی با بیان اینکه در دوران نبرد با داعش، هرجا که نیروهای ایرانی از هر محوری وارد عمل شدند، هیچکس قدرت و شهامت مقاومت را نداشت، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند; جوانان امروز و کسانی که در حرم حضور داشتند دست کمی از رزمندگان دوران دفاع مقدس ندارند.

همرزم سردار سلیمانی از دوران دفاع مقدس تا جبهه مقاومت با بیان اینکه مکتب سلیمانی مکتب عاشورا است، گفت: حاج قاسم یک نظامی تمام عیار بود و در کنار ویژگی هایی چون شجاعت و حکومت داری مطیع بود. استان. معنویت او همراه با شجاعت، تدبیر و میل به جلب رضایت خداوند، از او فرماندهی بی نظیر ساخته بود.

وی حسن خلق و اعتماد به نفس را از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی برشمرد و گفت: امروز همه ما وظیفه داریم اهداف و آرمان هایی را که این شهید عزیز برای آن جان خود را فدا کرده است دنبال کنیم و رویکرد و منش او را در شناخت دشمن دنبال کنیم. مدل مبارزه با آن

سردار محمدی عسل به وصیت نامه شهدا اشاره کرد و گفت: حفظ ولایت فقیه و حفظ عفاف و حجاب کلیدواژه مشترک وصیت نامه همه شهداست و عزت، عزت، ایمان و اقتدار ما در گرو پیروی از ولایت است. “

وی به حوادث و اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: امروز می توانیم از مکتب سلیمانی برای مقابله با کسانی که روستا و نوامیس را هدف گرفته اند استفاده کنیم.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به وقایع ابتدای اسلام، بیانات ائمه انقلاب اسلامی در خصوص اغتشاشات در طول تاریخ را یادآور شد و گفت: همان گونه که محرم و صفر اسلام را برای همیشه در جهان زنده نگه داشت. همچنین در دوران دفاع مقدس فرهنگ عاشورا منجی ما در جبهه حق علیه باطل بود، شهدای گمنام نیز با حضور در آن زمان به ما امنیت و آرامش بخشیدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) سپهبد قاسم سلیمانی را رهبری، مدبر و شجاع دانست و اظهار داشت: حاج قاسم مردی پارسا و سرباز مطیع ولایت بود و این راز ماندگاری نام حاج قاسم است. حافظه در جهان

وی با بیان اینکه مبارزه با ظالمان مستلزم ایمان به خدا و ایمان به خود است، گفت: امروز همه باید با الهام از مکتب عاشورا و پیروی از مکتب سلیمانی مالک اشتروار تا ظهور حضرت بقیة الله از اسلام، انقلاب و ولایت دفاع کنند. .

سردار محمدی اصل با بیان اینکه جنگ امروز جنگ ایمانی است، گفت: مبارزه با استکبار درس عملی حاج قاسم برای همه نسل ها است که خودش در این راه به شهادت رسید.

وی به برگزاری اجلاسیه پایانی کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل در سال آینده اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همراه با پرورش نیروهای مخلص و متعهد در سطح مدرسه حاج قاسم یکی از مهمترین اقدامات است. برنامه های مهم فرهنگی کنگره ملی شهدا در استان اردبیل.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید