استقبال چشمگیر از مراسم شهدا حکایت از عزت و عظمت شهدا دارد/ پیام شهید پیام مقاومت و پاسداری از ارزش های اسلامی است.

ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1790989

سردار کریمی با بیان اینکه شهدا با عمل صالح معرفت خدا را کسب کرده بودند و راه حق را به خوبی می شناختند، گفت: امروز شهدا از ما انتظار دارند که با اخلاص در نیت و تقوا در عمل عمل صالح انجام دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار سرتیپ دوم محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم تجلیل و استقبال از خانواده شهید تازه تفحص شده امیر مسعود حیدر در گلزار مطهر شهدای گرگ آباد ساوه گفت: شهدا در مدرسه بزرگ عشارا. ) تربیت بر اساس آیه ای از قرآن کریم، شهدا زنده هستند و از خداوند روزی می خورند و این استقبال باشکوه از شهدا نشان دهنده نشاط و حیات شهداست و حضور چشمگیر مردم در مراسم شهادت نشان از عزت و عظمت شهدا دارد. .

وی افزود: بزرگترین امتیاز نصیب شهداست و آن شفاعت است و امروز همه باید شفاعت شهید را بخواهیم.

سردار کریمی با بیان اینکه شهدا با عمل صالح معرفت خدا را کسب کرده بودند و راه حق را به خوبی می شناختند، گفت: امروز شهدا از ما انتظار دارند که با اخلاص در نیت و تقوا در عمل عمل صالح انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه شهدا زحمات زیادی کشیدند و چهره خدا را دیدند، افزود: مردم با تلاش و کوشش بالا به مقام والایی دست می یابند، راه شهدا راه استقامت و مقاومت در برابر ارزش های اسلامی است و جامعه پیشرفت خواهد کرد. شهدا

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از صبر و استقامت مادر شهید امیرمسعود حیدر تجلیل کرد و گفت: معامله کردند.

وی ادامه داد: شهدا به خوبی از امکانات آگاه بودند و برای رسیدن به خیر از یکدیگر پیشی گرفتند و شهدا در مسیر درست مؤلفه قبلی قرار گرفتند و در آن مسیر شتافتند.

سردار کریمی با تاکید بر اینکه شهدا بهترین الگوی انسانیت برای رشد و کمال هستند، گفت: پیام شهید پیام مقاومت و پاسداری از ارزش های اسلامی و جامعه ای است که پیام شهدا در آن زنده و پویا باشد. و امروز یک ویژگی باشد سیره شهدا و پیام شهدا باید در زندگی و رفتار ما منعکس شود.

وی خاطرنشان کرد: توجه به رهنمودهای استان، خدمت صادقانه به مردم و پاسداری همه جانبه از ارزش های اسلامی مهمترین پیام شهداست و امروز پاسداری از مرزهای معنوی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و جغرافیایی کشور است. کشور حافظ ارزش های اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید