مدرسه شهید سلیمانی مدرسه ای برای خدمت و پاسداری از ارزش های اسلامی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حجت الاسلام ماشالا عبدی، رئیس اداره کل سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی بنیانگذار و بنیانگذار مقاومت بود. ایشان امنیت را هم در داخل و هم در بسیاری از کشورها تامین کردند و با آموزش نیروهای مقاومت برکات بسیاری را برای امت اسلامی به ارمغان آوردند و امیدواریم خون پاک این شهید بزرگوار منجر به اخراج کامل آمریکایی ها از منطقه شود.

وی افزود: مکتب شهید سلیمانی متعلق به ملت‌های اسلامی و همه مردم است و یکی از هنرمندان شهید سلیمانی باید برای پاسداری از ارزش‌های اسلامی بسیج مردمی راه اندازی می‌کرد که آثار و برکات آن برای ملت‌های اسلامی به وضوح نمایان است. امروز.”

حجت الاسلام عبدی گفت: شهید سلیمانی در طول عمر پربرکت خود از شهدای ولایت، مردم و انقلاب اسلامی بود و مردم با حضور چشمگیر خود در تشییع باشکوه این شهید والامقام، نه تنها از زحمات وی تجلیل کردند، بلکه توانمندی ها را نیز برجسته کردند. ادامه جبهه مقاومت

وی تاکید کرد: مدرسه شهید سلیمانی مدرسه خدمت و پاسداری از ارزش های اسلامی است و این مدرسه حاوی درس های بزرگی هم برای مردم و هم برای مسئولان است که باید به خوبی تبیین شود.

رئیس هیئت مدیره سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه شهید سلیمانی همواره در تمام صحنه های انقلاب در کنار مردم و مردم پیشگام بوده است، گفت: حاج قاسم برای مردم و نظام اسلامی فداکاری کرد و برای راهیابی به آن جنگید. پرچم برافراشتن اسلام و ارزشهای اسلامی را امتحان کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی ملت های مسلمان را برای مبارزه با استکبار جهانی بسیج کرد و وحدت و انسجام جهانی را برای ترویج اسلام ایجاد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید