حاج قاسم توانمندی های مختلف را در کشورها برای حفظ ارزش ها احیا کرد/ شهید سلیمانی مدرسه جدیدی را برای نسل نوجوان افتتاح کرد.


ساعت: 19:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921428

سردار کریمی گفت: حاج قاسم سلیمانی با بسیج مردمی که در منطقه تشکیل داد، علاوه بر امت سازی برای جهان اسلام، توانست ظرفیت های مختلف را در کشورها برای پاسداری از ارزش های اسلامی احیا کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در حوزه بحث جوانان با موضوع مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در موسسه طلائیه اراک با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی است. مکتب و فرهنگ و راه نجات گفت: شهید سلیمانی پیرو آیات قرآن کریم و با اتکا به راه اهل بیت(ع) و به انقیاد بردن ولایت، الگو و مکتب و جزء مهمی شد. موفقیت های کشور مرهون زحمات و رشادت های رهبر کبیر اسلام حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی استراتژیست بزرگی بود، گفت: حاج قاسم نقش مهمی در پیشرفت کشور و حوادث اخیر منطقه به ویژه در خنثی کردن توطئه های دشمنان و راهبردهای منطقه ای آنها داشت و امروز مردم بسیاری از کشورها قدردان حاج قاسم هستند

سردار کریمی تاکید کرد: شهید سلیمانی نماد آنچه می توانیم انجام دهیم بود و با همه محدودیت ها مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاد و با درک مقتضیات انقلاب اسلامی تمام توجه خود را معطوف مسیر تحقق مکتب امام کرد. و مسئله قیمومت.

f34b64d5 648d 4b2b b0f7 c1b4bf63a475 خبر خاکستری

وی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم ادامه نهضت امام خمینی (ره) و ادامه مکتب علوی و فاطمیه بود، گفت: شهید سلیمانی نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را ادامه داد. امتی را که در جهان اسلام ایجاد کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: ایمان به خداوند متعال، بصیرت دینی و انقلابی، دشمن ستیزی، دشمن ستیزی، دوستی و خدمت صادقانه به مردم از مهم ترین مولفه های مکتب شهید سلیمانی است.

وی ادامه داد: اخلاص، مسئولیت پذیری، عقلانیت، صداقت و شجاعت از مهمترین ویژگی های شهید سلیمانی است و امروز باید این ویژگی ها به گونه ای برای نسل جوان تبیین شود که نوجوانان نیز بتوانند از این الگوی برجسته الگوبرداری کنند.

سردار کریمی افزود: حاج قاسم سلیمانی با بسیج مردمی که در منطقه تشکیل داد، علاوه بر امت سازی برای جهان اسلام، توانست ظرفیت های مختلف را در کشورها برای پاسداری از ارزش های اسلامی احیا کند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی مرد میدان های سختی بود و با یک رزمنده معمولی کار خود را آغاز کرد و با تلاش شبانه روزی به فرماندهی مقتدر و انقلابی در جهان تبدیل شد، گفت: حاج قاسم زندگی خود را عالمانه آغاز کرد، با درایت ادامه داد. با عشق به شهادت رسید و سردار سلیمانی تمام عمر برای شهادت جنگید.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تقدیر از فعالیت های جوانان و نوجوانان در گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: حضور مردم و جوانان در مراسم و بزرگداشت شهید سلیمانی در 3 سال گذشته همواره پرشور بوده و جشن مردمی این سردار گرانقدر نشان دهنده وفاداری مردم به مکتب شهید سلیمانی و قدردانی ملت از زحمات وی و جبهه مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان خطرناکتر است و حاج قاسمی که در زمان حیاتش همه راهبردهای دشمنان را به برکت خود شکست، با شهادت خود همه آزادی خواهان جهان را به صحنه آورد. و شهید حاج قاسم سلیمانی مدرسه جدیدی را به روی صحنه آوردند که آغازگر نسل نوجوان بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید