کارت واکسن جعلی فقط برای 23 نفر صادر شد / تشکیل کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی

ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798772

رئیس سازمان بازرسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

مدیرکل دفتر سنجش اشتغال و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تنها برای 23 نفر واکسن تقلبی بدون واکسن صادر شده است که این واکسن را پیدا کردیم و این رقم در مقایسه با 120 هزار دز واکسیناسیون بسیار ناچیز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا رحیم نیا روز شنبه در نشست خبری فروش کارت های واکسن جعلی افزود: تعداد کارت های واکسن صادر شده بدون واکسیناسیون که در فضای مجازی تبلیغ می شود بسیار اندک است و تاثیری در افکار عمومی ندارد.

وی گفت: مردم در فضای مجازی برای خرید و فروش کارت واکسن جعلی تحت تاثیر قرار نگیرند و سازمان بازرسی وزارت بهداشت به طور مستمر این موضوع را رصد و با متخلفان برخورد می کند.

رحیم نیا با بیان اینکه سامانه 190 تمامی شکایات مردم را رصد می کند، ادامه داد: این سامانه دارای 6 خط است که خط 7 آن برای رسیدگی به مشکلات پزشکان طراحی شده است و تیم پزشکی می توانند از طریق مشکلات به سامانه 190 متصل شوند.

وی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال بازرسی هستند، افزود: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معتقد است برای جلوگیری از سوء استفاده دستگاه‌های مختلف وزارت بهداشت، درمان و دانشگاه‌های علوم پزشکی باید وارد عمل شوند و این کار را انجام خواهیم داد. اجرای برنامه های بازرسی و شکایات وزارت بهداشت در این زمینه.

کمیسیون سلامت اداری و حمایت از حقوق شهروندی تشکیل شد

وی افزود: کمیسیون سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی در وزارت بهداشت تشکیل شده است و تلاش می کنیم جلسات مستمر این کمیسیون را برای شناسایی و رفع گلوگاه های فساد تشکیل دهیم و در این راستا همکاری سازنده ای با این سازمان داشته باشیم. «ما در سراسر کشور بازرسی داریم و با آنها ارتباط نزدیک داریم و این یکی از اولویت های ما برای پیشرفت در پرونده های محوله و حفظ حقوق مردم است.

این خبر تمام شد…

دیدگاهتان را بنویسید