تشکیل کارگروه صیانت از سلامت مسابقات لیگ/حاشیه سازان به صورت قاطع تصمیم گیری می شود.


ساعت: 17:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814702

کارگروه حفظ سلامت مسابقات لیگ به درخواست فدراسیون فوتبال، مسابقات و اتفاقات هفته های اخیر را رصد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حساسیت هفته های پایانی رقابت های لیگ باشگاهی، با هماهنگی دفاعی فدراسیون، کمیته بهداشت مسابقات با حضور مقامات قضایی، ادارات مرتبط با لیگ فعالیت خود را از سر گرفت. و بر روند و همچنین اقدامات و فعالیت های باشگاه ها در این زمینه نظارت دقیق خواهد داشت.

به منظور برگزاری مسابقات در چارچوبی حرفه ای و به دور از حاشیه سازی و تنش های اخیر در این چارچوب، کلیه حرکات حاشیه ساز که رقابت و ماموریت عوامل مرتبط با رقابت را مخدوش می کند، توسط قوه قضائیه تصمیم گیری می شود.

همچنین از کلیه باشگاه های حاضر در رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال ایران به ویژه در هفته های اخیر مجدداً دعوت می شود تا با ایجاد حساسیت های کاذب، تشویش اذهان عمومی، تبادل بیانیه، اتهام و ادعا، صادقانه، حرفه ای و به دور از حواشی مسابقات انجام دهند. .غیر واقعی برای یکدیگر و همچنین عوامل و شرکت کنندگان در برگزاری مسابقات اکیدا خودداری کنند.

بدیهی است در صورت ارائه مستندات معتبر در ارتباط با ادعاهای مطرح شده، موارد از سوی مراجع قضایی و حراست فدراسیون فوتبال بررسی و پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید