وحدت و مقاومت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است/ تحکیم وحدت پیرامون ولایت و ایران قدرتمند


ساعت: 16:39
تاریخ انتشار: 1301/07/22
کد خبر: 1903265

شعبانی گفت: دشمنان هرگز نمی خواهند جهان اسلام را متحد کنند و پیروزی انقلاب اسلامی به ما ثابت کرد که وحدت کلمه و مقاومت باعث پیشرفت ایران می شود و این رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد شعبانی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار شرق وی ضمن تبریک ولادت پیامبر(ص) گفت: مسئله وحدت یکی از مهم ترین مسائلی است که باعث افزایش قدرت می شود و در قرآن بسیار بر آن تاکید شده است و ما برخلاف وحدت بحث تفرقه را داریم. که قرآن به صراحت می گوید باعث آسیب می شود و جامعه را متوقف می کند

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی به اندازه ای که در طول تاریخ از تفرقه آسیب دیده است، از هیچ مشکل دیگری آسیب ندیده است، تصریح کرد: نتیجه تفرقه همواره حکومت حاکمان ظالم و استثمار مسلمانان بوده است و در همه جا مؤمنان متحد شدند و یک هدف را دنبال کرد و نتیجه آن پیروزی بود

شعبانی ادامه داد: دشمنان هرگز نمی خواهند جهان اسلام را متحد کنند و پیروزی انقلاب اسلامی به ما ثابت کرد که وحدت کلمه و مقاومت باعث پیشرفت ایران می شود و این رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: تفرقه باعث می شود افراد به یکدیگر بدگمان شوند و یکدیگر را دلسرد کنند، در شرایط سخت از یکدیگر حمایت نمی کنند و حقیقت و عدالت قربانی می شود.

وی با بیان اینکه شاید مهمترین موضوع امروز تقویت وحدت حول محور ایران قدرتمند و ولایت باشد، تصریح کرد: همین طور ممکن است وحدت حول محور امنیت، توحید و کلمه لا اله الله باشد. من میفهمم.

شعبانی در ادامه ایجاد اختلافات قومیتی و مذهبی را یکی از مهم ترین نقشه های دشمن برای چپاول و استثمار کشورها دانست و گفت: اقوام و مذاهب مختلف در ایران زندگی می کنند و اگر متحد نباشند، ایران تجزیه می شود و ناموس کشور متلاشی می شود. نابود شود.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه تفرقه باعث آشکار نشدن حقیقت می شود، افزود: در ایران عزیز اگر در اختلافات مذهبی و قومی دخالت کنیم نتیجه آن ناامنی و کشتار مردم بی گناه و تخریب اموال عمومی و خصوصی خواهد بود.

وی گفت: علمای راستین اسلام معتقدند که هرگز نباید به اختلافاتی که جامعه را تضعیف می کند فکر کرد.

شعبانی با اشاره به اینکه امروز نیاز به وحدت در همه ابعاد داریم و حتی جناح های سیاسی باید بدانند که وجود خود را مدیون حکومت جمهوری اسلامی هستند، تاکید کرد: اگر این دولت با اختلافات تضعیف شود، خودشان اولین قربانی خواهند شد و اینها را به دست خواهند آورد. اختلافات سیاسی به جیب دیگران می رود، بنابراین در عین هوشیاری باید همواره در جهت تقویت وحدت جامعه تلاش کنیم و از دامن زدن به آتش تفرقه که دود آن به چشم خودمان ختم می شود، پرهیز کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید