تسلیم ولایت و حفظ وحدت رمز موفقیت ملت ایران است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دیلیجان وعضو شورای حاکمیتی شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب; وی با اشاره به اینکه وحدت و امنیت دو مولفه مهم پیشرفت کشور است، گفت: لازمه تحقق ایران قدرتمند و مستقل در همه ابعاد، تقویت امنیت و وحدت همه جانبه است که باید مورد توجه قرار گیرد.


وی با اشاره به اینکه وحدت و انسجام ملی راهبرد اصلی است، گفت: وحدت تاکتیکی نیست که در لحظه نیاز باشد، بلکه وحدت یک ضرورت همیشگی است و در واقع وحدت ملی می تواند کشور را از همه دسیسه های دشمنان مصون بدارد. اتحاد و همبستگی ملی را تضمین می کند، امواج خروشان را بر علیه توطئه های دشمنان به راه می اندازد و مشکلات را یکی پس از دیگری حل می کند.


حجت الاسلام سلیمی گفت: هر زمان که در کشور ما وحدت و یگانگی همه جانبه بود، دشمنان مستاصل بودند و هرگاه اختلاف داشتیم، دشمنان از آن سوء استفاده کردند و آشوب به راه انداختند، بنابراین وحدت در برابر افکار باطل و نقشه های شوم است. دشمنان علیه نظام.» اسلام آورد.


وی ادامه داد: دشمنان از اختلافات برای ضربه زدن به امنیت استفاده می کنند، اما زمانی که ملت ایران یکی شد و وحدت و انسجام کلی وجود داشت، علاوه بر اینکه دشمنان ناامید بودند، پیشرفت کشور سریعتر بود و این مشکل درس بزرگی برای امروز اگر به دنبال ایران پیشرفته هستیم باید هر روز وحدت و انسجام ملی تقویت شود.

نماینده مردم محلات و دیلیجان وی افزود: امروز دشمن با افکار موهوم خود رؤیاهای آشفته نظام اسلامی را دیده است و به دنبال ایجاد یک کشور پراکنده و متفرقه هستند و به دنبال تقسیم ایران اسلامی به چند دولت هستند و ملت ایران باید مانند گذشته دست به دست هم دهید و اتحاد اجازه جسارت به دشمنان را نمی دهد و خوشبختانه ملت ایران هوشیار توطئه های دشمنان هستند.


وی تاکید کرد: وحدت و انسجام لازمه مهم نظام و ملت ایران در گام دوم برای رسیدن به قله های بلند پیشرفت و شکوفایی است و انسجام به این معناست که همه یکدیگر را درک و مدارا کنیم و با شنیدن حرف ها و انتقادات ما فضای برادری و برادری ایجاد می کنیم، بیایید با یکدیگر ایجاد کنیم و نباید اجازه دهیم اختلافات باعث سوء استفاده دشمنان شود.


حجت الاسلام سلیمی گفت: مشکلات شخصی نباید با اهداف و آرمان ها شکل بگیرد و در این روز جدای از وحدت کشور، منافع مردم نیز خدشه دار می شود.


وی با بیان اینکه قرآن کریم به صراحت اشاره می کند که تفرقه مانع حرکت، پیشرفت و کمال می شود، گفت: قرآن کریم نیز تاکید دارد که اگر تفرقه داشته باشید دشمنان طمع می ورزند و آسایش و امنیت را از شما می گیرند. . بعهده گرفتن

نماینده مردم محلات و دیلیجان وی خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران باید در برابر توطئه های رنگارنگ دشمنان و اغتشاشات شیطانی آنان هوشیار بوده و با تسلیم ولایت و حفظ وحدت، نقشه ها و رویاهای دشمنان را خنثی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید