تسلیم ولایت و حفظ وحدت جامعه مهمترین درس از مکتب شهداست/ حضور شهدا در جامعه قطعا تحول را به همراه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ فرزاد معلّم الائمه استاندار مرکزی در حاشیه مراسم وداع با خانواده شهدای تازه تفحص شده شهیدان ‘اسدالله اسدی’ و ‘علی اکبر سلیمانی’ در حسینه سپاه روح الله گفت: شهدا ستون های مستحکم قدرت و قدرت هستند. امنیت نظام اسلامی و مایه عزت و عزت ملت است، بخش مهمی از هویت منجی امروز مانند ایثار و ایثار، استکبارستیزی و پایداری در مسیر ارزش های اسلامی را به برکت شهدا داریم.

وی افزود: شهدا با همت و جانفشانی خود برای اعتلای نظام اسلامی به میدان آمدند و راه عزت و سربلندی را همچون ستارگانی برافراشته به ملت نشان دادند.

محالث الائمه ادامه داد: نظام اسلامی به برکت وجود نظام اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت و وجود فرهنگ ایثار و شهادت در بین ملت در برابر توطئه های دشمنان بیمه شده است. یکی از مولفه های مهم قدرت و اقتدار محسوب می شود.

وی بیان کرد: مکتب شهدا درس ها و پیام های بسیاری دارد که مهم ترین آن اطاعت از ولایت و حفظ وحدت جامعه است و زندگی شهدا برای مردم و جوانان امیدبخش و حیات بخش است. گام دوم انقلاب باید از فرهنگ ایثار و شهادت برای رسیدن به قله بهره برد.بلندها را فتح کنید.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه استقبال باشکوه مردم استان مرکزی در مراسم شهدا نشان دهنده زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم است، گفت: مردم به شهدا و کسانی که در این مراسم تجلیل می کنند، احترام می گذارند. ادامه دهنده راه شهدا با حضور آگاهانه آنان و ملت ایران به وجود شهدا افتخار می کنند و البته این الگوها باید به خوبی به همه اقشار و نسل ها ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه حضور شهدا در جامعه قطعا تحولی را به همراه خواهد داشت، افزود: هر بار که پیکر مطهر شهدا وارد شهر می شود فضای شهر تغییر می کند و باید از این فرصت گرانبها برای ارتقای معنویت و تقویت وحدت در شهر استفاده شود. جامعه.

اهل الائمه با قدردانی و تجلیل از صبر، مجاهدت و بصیرت خانواده معظم شهیدان «اسدالله اسدی» و «علی اکبر سلیمانی» گفت: فرزندان شهدایی که امروز به ما رسید، گاهی جوانان رشیدی هستند که شما بیش از سی سال از پدرانشان مراقبت می کنید.» آنها خودشان بودند و امروز جنازه هایشان را که به بهشت ​​داده شده در آغوش می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: در تکریم و تکریم این شهدای عزیز جا دارد که این شعر زیبا را بگوییم که سر که تاج نداشت اما بدن نداشت.

برخاست و سرش را به بهشت ​​داد “”””””””””””””” سر که خود را بر بدن خود را در آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید