سفر رئیس جمهور به روسیه قطعا دستاوردهای زیادی به همراه خواهد داشت/ انقلاب اسلامی به زنان هویت بخشید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی، سخنگوی مقام معظم رهبری در استان مرکزی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار داشت: جامعه این امر بسیار مهم است چرا که حضرت زهرا (س) عصاره فضایل اخلاقی است و لذا امروزه نیازمندیم. با اجرای برنامه های فاخر و پرمفهوم، سیره و سیره حضرت زهرا (س) را تقویت کنیم.

دری نجف آبادی گفت: ولادت حضرت زهرا (س) فرصت مناسبی برای تحکیم معضل خانواده در جامعه اسلامی است و امروز تمام تمرکز دشمن بر ضربه زدن به بنیان خانواده و جایگاه زن است، باید آگاه باشیم. از توطئه های دشمنان

وی ادامه داد: همه چیز در جامعه اسلامی هویت و جایگاه والای مادران و خانواده ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که با تربیت نسلی باوقار، مؤثر و انقلابی از مادران ایجاد شده است و امروزه اهمیت تربیت نسلی مؤثر از مادران است. مادران باید خوب باشند. متفکر. «این زمینه را برای این کار فراهم کرد.

انقلاب اسلامی به زنان هویت بخشید

امام جمعه اراک گفت: استان مرکزی باید در تقویت موضوع مادر و خانواده پیشگام باشد و این موضوع به نقطه قوت استان تبدیل شود چرا که مسئله خانواده و مادری پشتوانه بزرگی برای جامعه اسلامی است و کمکی نمی کند. از این نظر قابل قبول است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: فداکاری زنان و مادران در تاریخ اسلام بسیار حائز اهمیت است و زنان با نقش آفرینی موثر خود حماسه های ماندگاری می آفرینند، اما این نقش مهم در انقلاب اسلامی بسیار پررنگ تر است زیرا انقلاب اسلامی به زنان هویت بخشید.»

وی ادامه داد: امروز هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر باید با تبیین صحیح شخصیت، سیره و سیره حضرت زهرا (س) و معرفی آن بانوی بزرگ جهان به عنوان الگوی کامل، فرهنگ فاطمی را در جامعه به صورت هنرمندانه تقویت کنند. برای نسل جوان.”

دری نجف آبادی گفت: استفاده از مناسبت های پیش رو که مهمترین آنها ایام الله دهه فجر و ماه های رجب و شعبان است، برای تقویت معنویت جامعه ضروری است و قطعا راه پیشرفت و سعادت جامعه را نشان خواهد داد. ملت

انقلاب اسلامی فصل جدیدی در تاریخ بشریت در جهان گشوده است

امام جمعه اراک گفت: انقلاب اسلامی فصل جدیدی را در تاریخ بشریت و بشریت در جهان گشوده و ملت را به قله اقتدار و سربلندی رساند و امام خمینی (ره) با تشکیل یک انقلاب اندیشه و بصیرت را تغییر داد. انقلاب اسلامی.

وی پیشگیری از نشت در برنامه های دهه فجر را یکی از نیازهای مهم دانست و افزود: رویکرد برنامه ها باید معنادار، مردمی و تبیین کننده دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد و برنامه ها بی کیفیت و هزینه بر باشد. برای خدمت به مردم و دستگیری نیازمندان برنامه ریزی می شود.

حتی نجف آبادی گفت: روسای دستگاه های اجرایی با شناخت درست از شرایط و آگاهی از فرصت ها و تهدیدهای موجود در نظام اسلامی باید به خدمت صادقانه به مردم توجه داشته باشند و با کمترین هزینه مفیدترین برنامه ها را در این ایام انجام دهند. .

سفر رئیس جمهور به روسیه قطعاً مزایای زیادی برای این کشور به همراه خواهد داشت

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به روسیه قطعا برکات و دستاوردهای بسیاری را برای کشور به همراه خواهد داشت، گفت: امیدواریم این سفر راهبردی فصل جدیدی در روابط و دستاوردهای منطقه ای ایجاد کند.

دری نجف آبادی بیان کرد: آگاهی از توطئه های دشمن و به ویژه جبهه استکبار و حامیان آنها در نظام اسلامی یک ضرورت مهم است و ملت ایران که در این سال ها با هوشیاری و اطاعت از ولایت و صحنه خلق کرده است، باید زمینه ساز خلقت شود. بزرگترین حماسه ها در گام دوم انقلاب این آمادگی را حفظ کنید.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از اراده الهی، پیروی از ولایت فقیه و عمل به منویات مقام معظم رهبری رمز پیروزی و عبور موفقیت آمیز از بحران های مختلف است که در گام دوم باید به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید