در آینده نزدیک شاهد دستاوردهای سفر به روسیه خواهیم بود/ نگرانی از منافع آمریکا در ایران از سفر رئیس جمهور

ساعت: 15:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802490

رضایی گفت: سفر رئیس جمهور به روسیه زمینه را برای افزایش مبادلات تجاری دو کشور فراهم می کند و آینده بهتری نسبت به امروز شاهد هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برکات و دستاوردهای این سفر باشیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با تشکر از نقل قول؛ ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی زنده آنلاین با مردم درباره دستاوردهای سفر رئیس جمهور به روسیه گفت: توسعه تجارت ایران و روسیه پاسخگوی نیاز روسیه از جمله خرما، گوجه فرنگی، صیفی جات و صیفی جات است. میوه ها در ایران رشد کنند

رضایی افزود: سفر رئیس جمهور به روسیه زمینه را برای افزایش مبادلات تجاری دو کشور فراهم می کند و آینده ای بهتر از امروز را شاهد هستیم و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برکات و دستاوردهای این سفر باشیم. “

fa8b6fb2 63d1 42a0 820f 3b1187910bcc خبر خاکستری

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موضوعاتی که در سفر رئیس جمهور به روسیه مطرح شد، ایجاد شرایط مناسب برای تجارت و تقویت زیرساخت های لازم در این حوزه بود. “

ناراحتی غربی ها از سفر آیت الله رئیسی به روسیه
رئیس گروه دوستی ایران و روسیه گفت: این سفر دستاورد بزرگی برای مردم ایران خواهد بود و فقط غربی ها و کسانی که در ایران هستند از این سفر که حافظ منافع دولت آمریکاست ناراحت می شوند، در غیر این صورت این سفر باعث خواهد شد. بسیار خوب. دستاوردهایی برای مردم ایران. «و استقبال از رئیس جمهور ایران در روسیه بسیار خوب بود.

آیت الله رئیسی قصد دارد به روسیه سفر کند

وی ادامه داد: در این سفر علاوه بر دیدار آیت الله رئیسی با پوتین، برنامه های متعدد دیگری از جمله حضور و سخنرانی رئیس جمهور در دومای روسیه، در جمع مسلمانان و دیدار با رئیس مجلس روسیه، دیدار با ایرانیان مقیم، دانشجویان مسکو، دانشگاه و دیدار با فعالان اقتصادی روسیه.

رضایی گفت: در این دیدار دکترای افتخاری از دانشگاه مسکو به آیت الله رئیسی اعطا شد و در آن حضور به گرمی مورد استقبال قرار گرفت.

خبر خاکستری


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این سفر به عنوان رئیس گروه دوستی ایران و روسیه رئیس جمهور را همراهی کردم و علاوه بر مسائل کشوری، نیازهای استان بوشهر و شهرستان دشتستان رصد شد.

وی گفت: سفر رئیس جمهور به روسیه را سفری موفق و مثمر ثمر می دانم و اگرچه ممکن است امروز و فردا نتایج این سفر مشخص نباشد اما در آینده شاهد نتایج اقتصادی بسیار خوبی خواهیم بود.

منافع ملی اولویت ماست

رضایی گفت: منافع ملی برای ما در اولویت است، جایی که منافع مردم و نظام ایجاب کند با هر دولت و دولتی پای میز مذاکره می نشینیم و با احترام منافع ملت را دنبال می کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در حاشیه این سفر در چند مرحله جلساتی با رئیس جمهور و وزرای نفت و اقتصاد برگزار و مسائل استان بوشهر و شهرستان دشتستان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در گفتگو با رئیس جمهور درباره مصوبات سفر به استان و لزوم تسریع در توزیع اعتبارات و اجرای پروژه ها، تاکید شد که رئیس جمهور نیز قول پیگیری موضوع را داده است. و شتاب گرفت.”

سد دهرود در دستور کار است

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین با آیت الله رئیسی درباره احداث سد دهرود و جاده نمازگا – ارم – بوشکان که به احکام سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اضافه شد گفت و گو کردیم و مقرر شد تا آن را در دستور کار قرار دهید.

رضایی افزود: توسعه صنعت نفت و گاز و صنایع پایین دستی نفت، بهبود وضعیت آب استان بوشهر و به ویژه شهرستان دشتستان با تکمیل سدها و آب شیرین کن ها، ارائه اسناد زمین به مردم شهرهای مختلف دشتستان، توسعه راه های روستایی. ، احقاق حقوق مردم بوشهر در پارس جنوبی و پاسخگویی به مطالبات مردم جنوب این استان از دیگر موضوعاتی بود که در حضور رئیس جمهور مطرح شد.

بدون استفاده از مدیران بومی در پارس جنوبی

وی گفت: در پارس جنوبی تقریبا هیچ مدیر صنعتی بومی وجود ندارد، این موضوع با رئیس جمهور در میان گذاشته شده و وی به وزیر نفت نیز موظف به پیگیری این موضوع کرده است.

رضایی گفت: شکایات مردم در حوزه های مختلف مسئولیت اجتماعی نفت، تغییر وضعیت قراردادها و نیروهای شرکتی و کشورهای ثالث از دیگر موارد مطرح شده در این سفر به رئیس جمهور است.

وعده رئیس جمهور برای سفر به استان بوشهر و بازدید از مجموعه پارس جنوبی

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور قول داده در آینده نزدیک بار دیگر به استان بوشهر سفر کند و با حضور در پارس جنوبی به موضوعاتی مانند مسئولیت های اجتماعی صنایع منطقه بپردازد.

وی افزود: در دیدار با وزیر نفت درباره استقلال نفت نرگسی از گچساران و پاسخگویی به شهرستان دشتستان نیز صحبت شد و وی نیز بر پیگیری ها تاکید کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت زدایی و اقتصاد ساحل نشینان از دیگر موضوعاتی بود که در این بازدید دنبال شد و دغدغه های مردم ساحل نشین به وزیر کشور ابلاغ شد. اقتصاد.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید