وحدت و انسجام ملی یکی از دستاوردهای انقلاب است/ 22 بهمن بزرگ را شاهد خواهیم بود

امام جمعه آبیک گفت: امروز آمریکا رقبای جدی در دنیا پیدا کرده است و اقتصاد این کشور که زمانی تنها قطب اقتصاد جهان محسوب می شد، نسبت به گذشته در حال کوچک شدن است و نمی تواند جایگاه خود را حفظ کند.

وی با اشاره به توان نظامی ایران تاکید کرد: ایران اسلامی در عرصه نظامی در تولید تسلیحات، پهپاد، موشک و نیروی زمینی پیشرفت زیادی داشته است و اکنون وابسته به کشوری وابسته است که حتی قادر به تولید سیم خاردار نیست. در دوران جنگ: «از فناوری و پیشرفت، دیگر جرأت تهدید نظامی ایران را ندارد.

تقویت توان اقتصادی و تولیدی کشور پس از پیروزی انقلاب

میرامینی بیان کرد: چهل سال پیش زمانی که یک ناو جنگی آمریکا از گوشه ای از جهان در حال حرکت بود معادلات جهان را تغییر داد اما امروز شاهد خروج مفتضحانه نیروهای آمریکایی از افغانستان و عراق هستیم که نشان از تضعیف نظامی این کشور دارد. “

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه سیاسی گفت: ایران در دوره شاهنشاهی نظامی دست نشانده و انتصابی بود که باید نظر دیگران را تامین می کرد.

امام جمعه آبیک ادامه داد: امروز ایران با عزت و اقتدار نه تنها در مسائل داخلی بلکه در سطح بین المللی نیز صاحب نظر است و دولت های مطرح دنیا اهمیت حل مشکلات در منطقه ای بدون ایران را می دانند. .

میرامینی با طرح این سوال که آیا ایالات متحده در 40 سال گذشته هنوز قوت اجماع سیاسی دارد و آیا می تواند کشورهای جهان را در مورد یک موضوع خاص به نتیجه گیری برساند؟ وی اذعان داشت: قطعا پاسخ منفی است زیرا اگر می توانست چنین اجماعی را در بین سایر کشورها ایجاد کند، شرایط برای مذاکره با ایران به این شکل پیش نمی رفت.

وی گفت: آمریکای جنایتکار همیشه برای پیشرفت و توسعه دست از غارت، تجاوز و ظلم برنداشته است، بلکه شاهد تضعیف این کشور هستیم. در حالی که ایران اسلامی با وجود تهاجم نظامی عراق به کشور و اعمال فشارهای شدید و تحریم های اقتصادی به حرکت خود ادامه می دهد و حتی از مظلومان و ذلیل های جهان حمایت می کند.

انقلاب ایران آغاز حرکتی به سوی ظهور است


میرامینی تاکید کرد: دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم ها نشان از عملکرد مناسب و مدیریت هوشمندانه مسئولان دلسوز و دلسوز کشور دارد.

وی گفت: امیدواریم با وجود همه اختلاف سلیقه ها و دیدگاه ها در کشور، دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی با وحدت بین امت حفظ شود تا بتوانیم موفقیت های بیشتری کسب کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به ویژگی های اخلاقی امام راحل گفت: زمانی که هواپیمای حامل امام خمینی (ره) و یارانش وارد آسمان ایران شد، خبرنگاری با هیجان از ایشان پرسید: شما بعد از 15 سال دوری از وطن و میلیون ها نفر به ایران بازمی گردید. از مردم.» «منتظر ورود شما به کشور برای تشکیل حکومت اسلامی هستند. الان چه احساسی دارید؟» و امام با آرامش پاسخ دادند: نه؛ «چون از دید انسان‌های بزرگ، ممکن است برخی اتفاقات کوچک و کوچک به نظر برسد.

وی افزود: از منظر روح بلند امام، حوادثی مانند واقعه کربلا و شهادت سعید الشهد و آمدن حضرت خوجت، حوادث بزرگی است، یعنی انقلاب ما علیه انقلاب امام. . زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بسیار کوچک است و در واقع انقلاب کبیر و سحرگاه بزرگ ظهور حضرت مهدی (عج) است.

امام جمعه شهرستان آبیک در پایان گفت: نگاه امام با روحیه والایی بود که برای آزادی واقعی انسان ها داشتند و انقلاب ایران باید به سمت سحرگاه بزرگ حرکت کند. به همین دلیل است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با ورود به کشور، تلویحاً به این نکته اشاره کرد که انقلاب ایران آغاز حرکتی به سوی ظهور بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید