کتیبه های روز قدس نشانگر وحدت و انسجام امت اسلامی بود


ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835007

غلامرضا منتظری گفت: نامگذاری روز قدس یادگاری هدفمند از سوی امام (ره) برای بسترسازی وحدت و انسجام ملت های اسلامی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی روز قدس با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم باطل و غاصب اسرائیل تا 25 سال آینده نخواهد دید و در دریای مواج غرق و نابود خواهد شد. جبهه مقاومت، درباره صبح زاگرس گفت: علاوه بر گروه‌های اسلامی فلسطین و تعهد روزافزون ملت‌های اسلامی به مخالفت با ایدئولوژی صهیونیستی و به وعده حق، روز زوال و فروپاشی رژیم اسرائیل آغاز شده است.

گلمرضا منتظری با اشاره به اینکه بیش از 70 سال است که گروه های مقاومت اسلامی با دست خالی در برابر زیاده خواهی های تفکر صهیونیستی ایستاده اند، افزود: اما اکنون شاهد تظاهرات مسلحانه نیروهای فلسطینی علیه ظلم اسرائیل هستیم.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری روز قدس یادگاری هدفمند از سوی امام (ره) برای بسترسازی وحدت و انسجام ملت های اسلامی است، گفت: روز قدس نشان دهنده خشم مقدس مسلمانان از تفکرات صهیونیستی است. بنابراین با نزدیک شدن به روز خدا به این روز بزرگ، پایه های رژیم اسرائیل به طور فزاینده ای متزلزل و بی ثبات می شود.

نماینده مردم گرگان و آک کالا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از تنش ها و کشتارها در خاورمیانه و کشورهای اسلامی ناشی از توطئه صهیونیست ها است، ادامه داد: اختلافات مذهبی را دامن می زند و بر تضاد صداها میان مختلف اسلامی تاکید می کند. صهیونیسم در جهان اسلام می سوزد.

منتظری افزود: نیروهای مقاومت گنبد آهنین مورد ادعای اسرائیل را به سخره گرفتند و زبان و بی کفایتی خود را در سطح بین المللی آشکار کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید