وزیر کار اقدامات خوبی برای مبارزه با دلالان و فساد انجام داده / در آینده نزدیک شاهد آثار مثبت وزارت کار خواهیم بود.

ساعت: 02:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801423

روستی گفت: اجرای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای اجرای اقدامات انقلابی است و قطعا در آینده نزدیک شاهد تاثیر فعالیت های وزارت کار خواهیم بود.

جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار راه دانا با بیان اینکه وزیر کار در جهت اقدام انقلابی گام برمی دارد و به زودی شاهد تاثیر فعالیت های این وزیر خواهیم بود، گفت: اجرای اقدامات انقلابی و ما قطعا در آینده نزدیک شاهد آثار مثبت فعالیت های وزارت کار خواهیم بود و امیدواریم این گونه اقدامات که قابل تقدیر است در سایر وزارتخانه ها نیز اجرا شود.

وی ادامه داد: حذف دلالان و مبارزه با فساد یکی از شعارهای انقلابی و ستودنی دولت سیزدهم است که وزیر کار در این راستا اقدامات خوبی انجام داد و تنها با روحیه انقلابی و جهادی به حرکت در این مسیر ادامه می دهد. آیا می توانیم تصمیم بگیریم که با فساد مبارزه شود و وزیر کار در این زمینه تلاش خالصانه ای دارد که قابل تقدیر است.

راستی تاکید کرد: از دولت سیزدهم تقاضا داریم برای گشایش اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی مردم قدم های بیشتری بردارد و وزارت کار نیز در تلاش است تا مشکلات اشتغالزایی را حل کند و امیدواریم به موقع شاهد تاثیر این تلاش ها باشیم. بخشی از این امر زمان بر است، اما با روحیه و شخصیت وزیر کار امکان پذیر است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز باید در اولویت دولت سیزدهم قرار گیرد، گفت: با توجه به اینکه این پروژه ها در حال انجام است، باید در اولویت کاری دولت قرار بگیرند. وی تاکید کرد: چند ماه از آغاز به کار دولت سیزدهم می گذرد و امیدواریم دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اهتمام ویژه ای داشته باشد و از وزارت کار نیز برای رسیدگی به مطالبات مردم انتظار می رود اقدامات ویژه ای انجام دهد. از طریق برنامه ریزی هماهنگ.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: حل مشکلات مردم و مقابله با نفوذها یکی از خواسته های اصلی نمایندگان دولت است و عبدالملکی در تلاش است تا اقدامات مفیدی در این زمینه انجام دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید