به زودی شاهد نتایج مثبت اقدامات زیربنایی دولت خواهیم بود

ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779856

حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی با اشاره به تلاش شبانه روزی دولت گفت: کار به صورت زیرساختی در حال انجام است تا انشاالله در آینده نزدیک شاهد نتایج مثبت باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام فاطمی در خطبه های 7 آبان 1400 گفت: با تلاش دولت تدبیر و امید، اگر اقدامات زیربنایی دولت با همین روند ادامه یابد، در آینده نزدیک شاهد نتایج مثبتی خواهیم بود و مردم نباید از این موضوع ناامید شوند. و از طریق دوستی، همکاری و دعا به توسعه کشور کمک کنیم.

وی با بی سابقه دانستن هماهنگی فعلی بین نیروها افزود: تشابه سه قوه کشور باعث بهتر و آسان شدن کارها می شود..

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد در ادامه به وقایع 13 آبان اشاره کرد و گفت: اولین واقعه مهم این تاریخ در سال 1325 رخ داد و جهان تشیع عالم برجسته آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی را از دست داد..

حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی افزود: پس از این حادثه مردم تبریز که توسط روس ها اشغال شده بودند بدون توجه به اشغالگران به مساجد هجوم آوردند و این آغاز آزادسازی تبریز و منطقه آذربایجان در جنگ جهانی دوم بود. “.

وی در ادامه گفت: در 13 آبان 1343 امام خمینی نیز به ترکیه تبعید شد و 11 ماه در آن کشور ماندگار شد. و این آغازی دیگر برای شکل گیری انقلاب اسلامی بود.

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد گفت: سومین حادثه در سال 1357 اتفاق افتاد که عوامل ظلم شاهنشاهی تعداد زیادی از دانش آموزان را به شهادت رساندند و به همین دلیل آن روز به نام دانش آموز نامگذاری شد..

حجت الاسلام فاطمی در پایان افزود: در چنین روزی در سال 1358 واقعه تاریخی تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام رخ داد که توده بزرگی برای آمریکای مزاحم بود..

اطلاع رسانی و متقاعدسازی به موقع از ایجاد التهاب جلوگیری می کند

حجت الاسلام محسن ملک پور در خطبه های این هفته شهرستان فارسان گفت: دستورات شرع مقدس. با این حال، این بسیار دشوار و گران است. اما از آنجا که تنها راه سعادت و رستگاری تنها راه دستیابی به حیات پاک انسانی است، پس برای دریافت روح تزکیه شده باید سخت کوشید و رنج کشید. به امید رسیدن به سعادت ابدی.

وی افزود: امروز در جنگ نرم دشمن با انواع نقشه های شوم علیه نظام و ارزش های آن باید برای توانمندسازی فکری و فرهنگی عزیزان و حضور فعال نوجوانان و دانش آموزان تلاش بیشتری کنیم. در زمینه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی و غیره. «پیش‌تر ارائه دهید؛ یکی از انواع جنگ نرم را در چند روز اخیر شاهد بودیم..

وی گفت: حمله سایبری به سامانه کارت هوشمند سوخت که ساعت 11 روز دوشنبه رخ داد، موجب اختلال در سراسر کشور در پمپ بنزین و تاخیر چند ساعته در پمپ بنزین ها شد. با ورود سریع دستگاه های مربوطه، این مشکل در برخی ایستگاه ها برطرف شد و هم اکنون روند بازگرداندن ایستگاه های دایره ای ادامه دارد. این را می توان در چندین سطح بررسی کرد

حجت الاسلام ملک پور گفت: سطح سیاسی انتخاب زمان و محور حمله نشان دهنده نقشه قبلی دشمن است. سالگرد اغتشاشات بنزین از یک سو و اخلال در عرضه بنزین به اروپا به ویژه انگلیس از سوی دیگر و نارضایتی از دولت مردمی و فشار بر ایران در آستانه مذاکرات برجامی از مهم ترین اتفاقات دشمن است. او به سرعت قدرت ابتکار رسانه را از جبهه رسانه ای دشمن گرفت و عملا به مرجع رسانه ای تبدیل شد..

حضور رئیس پمپ بنزین اقدام بسیار مهم و موثری بود و لغو سخنرانی در نشست مهم همسایگان افغانستان و سپس حضور با وسواس در وزارت نفت و تشکیل جلسه اضطراری برای حل این مشکل و اختصاص بنزین ویژه برای جبران این مشکل. مردم.

وی گفت: سطح فنی و زیرساختی این حمله نشان داده است که اگرچه ایران اسلامی یکی از نیروهای پیشرو در حملات و حملات سایبری در جهان است، اما در دفاع سایبری و حملات زیرساختی دارای نقاط ضعف جدی است که باید سریعاً رفع شود. حمله عجولانه باید بیش از آنکه تهدید باشد به فرصت تبدیل شود و در سه دوره کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت منجر به تقویت زیرساخت های سایبری کشور شود..

وی افزود: سطح امنیتی و اطلاعاتی در سال های اخیر به ویژه در 8 سال گذشته شواهدی مبنی بر بی توجهی به ظرفیت درون زا داخلی و بی اعتمادی به قدرت ملی و عدم اعتقاد به وجود جنگ ترکیبی و گاهاً نفوذ مزدوران در سطوح مختلف نشان داده است. سطوح تخصصی و مدیریتی در این زمینه حفره های امنیتی را در حوزه های مختلف از جمله سیستم فناوری اطلاعات ایجاد کرده است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد..

لازم است دولت و قوه قضائیه با کمک دستگاه های ذیربط مسئولین این حادثه را شناسایی و مجازات کنند. سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور می گوید؛ این سازمان مدت هاست هشدارهای لازم را به دستگاه مربوطه در وزارت نفت داده است. این ابهام باید برای مردم روشن شود.

وی گفت: خوشبختانه سطح اطلاعات و اعتقادات در این برهه از شورش دشمن، اقدامات به موقع صداوسیما مانع از شکل گیری التهاب و همراهی جبهه انقلاب در فضای مجازی شد که تقویت این عرصه مهم و اساسی ضروری است..

در حال حاضر و تا آنجا که ممکن است باید مشخص شود که آیا این حمله نتیجه یک حمله از خارج است یا توسط افراد نفوذی انجام شده است. به نظر می رسد این حمله یک حمله ترکیبی بوده که به دنبال آن شورشی ترکیبی به وجود آمده است که اندازه آن را باید تا حد امکان دانست.

حرکت کاروان اربابان در تاریخ ماندگار شد

حجت الاسلام والمسلمین یدالله رحمانی امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با موضوع تقوای الهی و راه رسیدن به تقوا گفت: گناه و معصیت باعث می شود از تقوا دوری کنیم..

رحمانی گفت: اطاعت از خدا و دوری از گناه، راه رسیدن به تقوای الهی است .

وی افزود: گناه هم مانع رشد انسان می شود و هم باعث ذلت انسان می شود; امام علی (علیه السلام) می فرماید: اگر انسان می خواهد کرامت داشته باشد، باید از گناه دوری کند.

امام جمعه اعیان گفت: نماز پاداشی است که خداوند به انسان اجازه می دهد عبادت کند و ذکر بگوید، خداوند در قرآن می فرماید: هر چه در زمین است در دست انسان است، خواه فساد باشد یا خیر، خداوند دارد. قدرت به انسان، انسان در دنیا تا آنجا که ممکن است باید برای خودش کاری کند و خیر بفرستد، حق مردم را از گردنش بردارد و از گناهان توبه کند و از خداوند طلب آمرزش کند..

آماج جمعه لردگان در دومین خطبه این هفته خود با بیان اینکه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: ماهیت و رویکرد اساسی به حوادث مهم 13 آبان بر اساس استکبارستیزی و استقلال طلبی ملت بزرگ ایران است. ..

وی همچنین با اشاره به اینکه سیزدهم آبان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: تبعید امام راحل در سال 1343، یاد و خاطره دانشجویان کشته شده توسط نیروهای ساواک در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از دانشجویان. در سال 58 و این مناسبت های ارزشمند باید برای نسل جوان توضیح داده شود.

خطیب جمعه لشکریان با اشاره به 12 آبان سالروز حرکت کاروان و رشادت ها و فداکاری های رزمندگان و کاروان سروران حق علیه باطل، گفت: یاد و خاطره آنان هرگز فراموش نخواهد شد. “.

وی افزود: به دلیل این حرکت نمادین در کشور، این روز را روز شهر لردگان نامگذاری کردند و به همین منظور روز چهارشنبه 12 آبان ماه 1400 ساعت 18:00 در مصلای بزرگ برگزار می شود. مراسم از شهرستان لردگان و همه ساله به مناسبت این روز حماسی..

همچنین خطیب نماز جمعه به مشکل کارت سوخت بنزین در پمپ بنزین های کشور اشاره کرد و گفت: با همت مردم همواره جایگاه های پمپ بنزین در کشور رفع شده و این نابسامانی برطرف شده است. واقعیت این است که در بدنه دولت منتظر ضربه ای به نظام و مردم است و انتظار می رود رئیس جمهور محترم در دولت تطهیر کند. .

سنت نبوی نیاز اساسی جامعه است

حجت الاسلام سید یاسین حسینی امام جمعه موقت شهرستان اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، معرفت امام زمان (عج) را از مهمترین وظایف مسلمین دانست. گفت: هر چه ویژگی های آن را بیشتر بشناسیم به وظایف دینی خود بهتر عمل خواهیم کرد.

حسینی افزود: شناخت ویژگی ها و صفات این امام در زمان حال بسیار حائز اهمیت است چرا که وقتی علم به دست می آید دیگر امام زمان خود را فراموش نمی کنیم و هرگاه به یاد او می افتیم تنها نامی در ذهن ما نمی ماند. اما شخصیت کامل با ویژگی های عالی تجسم یافته است.

امام جمعه موقت اردل در بخشی دیگر از خطبه های این هفته اردل با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و جمعی از مسئولان گفت: نیکو گفت: این ویژگی ها نیازهای اساسی جامعه امروزی است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به روز شهادت شهید حسین فهمیده و 13 آبان روز دانش آموز گفت: 13 آبان مظهر سربلندی ملت ایران در مبارزه با استکبار است. ه) با علم و همدلی و ایثار و از خود گذشتگی توانستند لانه جاسوسی شیطان را شکست دهند و افتخار بزرگی در تاریخ استکبار ستیزی ایران از خود به جای بگذارند..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید