بیش از پیش شاهد توسعه هرمزگان خواهیم بود/ ظرفیت تجاری و گردشگری استان مورد توجه دولت است

ساعت: 09:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800173

آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز 23 دی ماه در چهاردهمین سفر خود به استان در فرودگاه بندرعباس مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه چندی پیش وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شدند و مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان و نمایندگان مجموعه هرمزگان قرار گرفتند.

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در ابتدای حضور در فرودگاه بندرعباس گفت: تشکیل این استان و منطقه با مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزان همراه است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تاریخ این استان استقامت، مقاومت، رشادت و رشادت مردم را ثبت کرده است، افزود: به استان هرمزگان گفته بودم که بررسی های اولیه را انجام دهند که هیئت ها اعزام و بررسی شدند.

رئیس جمهور گفت: با رایزنی با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار هرمزگان و استفاده فعالان اقتصادی از جامعه، نیازهای استان که مورد توجه دولت است شناسایی شد. “

آیت الله رئیسی گفت: استان هرمزگان یک استان تجاری، توریستی و صنعتی است و زمینه ها و امکانات بسیار خوبی در استان هرمزگان داریم و با این امکانات ارزشمند امروز برخی از مضرات فقر و بیکاری در این استان معنا ندارد.

وی ادامه داد: در این استان اقتصاد دریایی، معدن و صنعت در کنار حوزه های مختلف اقتصادی باید فعال باشد تا شاهد فقر و بیکاری نباشیم.

رئیس جمهور گفت: باید از نیروهای مسلح این استان که همواره امنیت زمینی، هوایی و دریایی را تامین می کنند صمیمانه تشکر کنیم و حضور آگاهانه و ادراکی آنها قادر است این منطقه و خلیج فارس را تضمین کند.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه در سایه این امنیت می توان هر نوع سرمایه گذاری را تضمین کرد، خاطرنشان کرد: برای توسعه این استان در حوزه های دیگر برنامه ریزی شده و امیدواریم نسبت به گذشته شاهد توسعه بیشتر در این استان باشیم. “

گفتنی است این دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در جلسه شورای اداری، بازدیدها و 2 مورد از برنامه های رئیس جمهور در چهاردهمین سفر استانی به هرمزگان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید