پدرو سنا تاثیر زیادی در موفقیت ما داشت / قطعا کشتی در هانگژو سخت تر خواهد بود


ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819966

قهرمانی آسیا آغاز موفقیت در بازی های آسیایی است

قهرمان کایاک آسیایی گفت: مسابقات کایاک قهرمانی آسیا معیار خوبی برای ما بود و با وجود اینکه ازبکستان و قزاقستان رقبای سنتی ما در قدرت بودند اما در قدرت مدال گرفتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی آقامیرزایی پس از کسب 6 مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا، در مورد مسابقات قهرمانی آسیا گفت: امسال به دلیل شرایط خاص، مسابقات قهرمانی آسیا قبل از بازی های آسیایی سقوط کرد تا ببینیم در چه سطحی هستیم و یک معیار. “خودت را جدی بگیر.

وی ادامه داد: در حالی که چندین سال در مواد مختلف مسابقه نداشتیم، بسیاری از بچه ها از رقابت دور بودند. با وجود اینکه با یکی دو نفر از بچه ها در مسابقات مقدماتی و المپیک شرکت کردم، اما از آخرین باری که کل تیم به مسابقات اعزام شدند بیش از چهار سال می گذرد و فرصت خوبی بود تا یک معیار جدی برای خودمان تعیین کنیم.

آقامیرزایی در خصوص سطح مسابقات و مدال های زیاد تیم ملی گفت: ایران همواره در مسابقات قهرمانی آسیا مدال های زیادی کسب کرده است. این دوره تنها رقیب اصلی چین بود که حضور نداشت اما قابل توجه بود که بیشتر مدال های ما با وجود حضور پررنگ ازبکستان و قزاقستان طلا بود، ضمن اینکه در بیشتر بازی های آسیایی هم مدال طلا گرفتیم.

وی افزود: خدا را شکر در تمام مسابقاتی که شرکت کردم مدال طلا گرفتم و این برای شخص من بی سابقه است و فکر می کنم نتیجه تلاش و تمرینات چند ماه اخیر تحت فشار بالا و سختی هایی است که داریم. تحمل کرده اند.”

آقامیرزایی درباره کایاک کاران آقایان نیز گفت: امسال 5 کایاک سوار هستیم که همگی با انگیزه و تقریبا در یک سطح هستند و می توانیم در بازی های آسیایی عملکرد بسیار درخشانی داشته باشیم.

کایاک ایرانی المپوس نیز گفت: با این نتایج انگیزه همه ما برای حضور در بازی های آسیایی و ادامه تمرینات قوی بیشتر شده است. در هانگژو قطعا کار ما دشوارتر خواهد بود زیرا شرایط در آنجا متفاوت است، اما ما با قدرت در چین به سختی برای کسب مدال از جمله طلا ادامه خواهیم داد.

آقامیرزایی در پایان گفت: پدرو سنا سرمربی تیم آب های آرام تاثیر زیادی در موفقیت ما در مسابقات قهرمانی آسیا داشت و امیدواریم با برنامه های او بتوانیم در مسابقات پیش رو بدرخشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید