پدرو سنا تکنیک بسیار خوبی در ما ایجاد کرد


ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817072

مربی تیم ملی آب های آرام ایران گفت: مطمئنم بچه ها با تلاش خود به بهترین نتیجه خواهند رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایمان پورازیز، سرمربی تیم ملی آبهای آرام ایران در این باره گفت: کل تیم برای قرار گرفتن در جایگاهی که اکنون در آن هستیم، سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌اند و من معتقدم همه بچه‌ها حاصل تلاش آنها هستند. روابط فدراسیون خواهیم دید.

وی ادامه داد: سال جدید برای ما متفاوت آغاز شده است و امیدوارم همه بچه ها زمانی که موفق شدند در کنار خانواده شاد باشند و سال جدید را با طعم پیروزی های درخشان جشن بگیرند.

پورازیز تاکید کرد: من به همراه پدرو شاهد زحمات و تلاش های بچه ها بودیم و می دانم چه رنج هایی را متحمل شدند. حضور این مربی هم کمک زیادی به تیم کرد و فکر می کنم در آینده نزدیک نتایج خود را نشان دهد.

مربی تیم ملی ایران کانوی درباره این تیم توضیح داد: وضعیت بچه ها هم خیلی خوب است. ما در مواد مختلف انفرادی و دو نفره حضور داریم و انتظار داریم این تیم نتایج بسیار درخشانی کسب کند.

پورازیز در پایان گفت: با آمادگی خوبی که ورزشکاران پشت سر گذاشتند، مطمئناً نتیجه خوبی کسب می شود. من به همراه پدرو سنا، سرمربی تیم ملی قایقرانی ایران شاهد زحمات این تیم بوده‌ایم و می‌دانم که ورزشکاران در مسابقات آسیایی و بازی‌های آسیایی به تلاش خود رسیده‌اند.


* مقدمه: همه بچه های پاراکانو آماده مسابقه هستند

پریسا مقدم، کمک مربی تیم ملی پاراکانو درباره روند تمرینی تیم پاراکانو گفت: خوشبختانه این تیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و آمادگی کامل برای مسابقات دارد. بچه ها در کلاس های مختلف سختی های زیادی را متحمل شده اند و حالا به جایی رسیده اند که در کلاس خود مدعی قهرمانی هستند.

وی ادامه داد: پس از حضور در تایلند، آزمون PCR انجام شد و خدا را شکر هیچ یک از افراد مشکلی نداشتند و دیروز قایق ها را تحویل گرفتیم و تمرینات شروع شد. چتربازی امروز انجام می شود و شرکت کنندگان رقبای خود را خواهند شناخت.

مقدم ادامه داد: مسابقات پاراکانو به دلیل اینکه انتخابی بازی های آسیایی است از اهمیت بالایی برخوردار است در حالی که برخی از بچه ها برای اولین بار در مسابقات شرکت می کنند و باید کلاس خود را بشناسند و در مسابقات تجربه کسب کنند.

وی در خصوص شرایط تیم گفت: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و همه با تمرینات پرفشاری که انجام داده اند آماده حضور در مسابقات هستند.

مقدم افزود: امیدوارم با دعای خیر مردم عزیز روزهای خوبی برای حرکت رو به جلو رقم بخورد و دست پر به میهن خود بازگردیم و در این اولین روزهای سال نو مردم را شاد کنیم.


* رضایی: پدرو سنا تکنیک خیلی خوبی در ما ایجاد کرد

محمدنبی رضایی، ملی پوش ایران با اشاره به تمرینات پرفشار خود قبل از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با تمرینات سختی که داشتیم، مطمئنا اتفاقات خوبی رخ خواهد داد و با نتایج درخشان به خانه باز خواهیم گشت.

وی با ابراز رضایت از روند تمریناتش گفت: من شخصا به هر دو مربی که با آنها کار می کنم اعتماد دارم. و پدرو سنا تکنیک خوبی در ما ایجاد کرد و ایمان پورازیز که سال ها با او کار کردم و موفقیت های مهمی با او داشتم.

رضایی افزود: هر بار مربی ما را همراهی می کرد و تمرین خوبی انجام دادیم و اکنون در شرایطی هستیم که به جرات می توانم بگویم پیشرفت بسیار خوبی داشته ایم و آمادگی کامل داریم.

او گفت: پدرو سنا یک تکنیک بسیار خوب برای ما ایجاد کرد. او برای این کار وقت گذاشت و به بهترین شکل ممکن به ما کمک کرد.

رضایی در پایان گفت: همانطور که سال نو را به مردم کشورم تبریک می گویم، امیدوارم در روزهای آینده نماینده خوبی برای ایران باشم و مردم عزیز با دعای خیر خود ما را در مسابقات حمایت کنند تا بتوانیم به کشورمان افتخار کنیم.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید