امکان اضافه شدن افراد جدید یا اعزام افراد به کمپ قایق رانی / با حضور پدرو سنا کادر فنی کامل داریم

ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793885

منتخب تیم ملی آب های آرام گفت: خوشبختانه با حضور سرمربی برزیلی تمامی بچه های تیم آب های آرام با یک برنامه منظم و یک دست تمرینات خود را ادامه خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، ایمان پورعزیز مربی تیم ملی کانوی آبی آرام گفت: پس از جام جهانی و بازگشت از دانمارک حدود چهار هفته استراحت کردیم و سپس تمرینات را آغاز کردیم. .

وی ادامه داد: پس از شروع اردو تمرینات به مدت یک هفته با حضور حداکثری مردم برگزار شد و در پایان آزمون گزینشی داشتیم. در حال حاضر 6 نفر از بچه های کانو در اردو باقی مانده اند و با قدرت به تمرینات ادامه می دهیم. البته با تست های انجام شده امکان اضافه شدن افراد جدید و یا انصراف افراد وجود دارد و باید تمام تلاش خود را برای ماندن در کمپ انجام دهند.

پورازین گفت: هدف اصلی بازی های آسیایی هانگزو مشخص شده است اما در این بین مسابقات مهمی هم برای بزرگسالان و هم برای زیر 23 سال به ویژه در آسیا داریم که برای آن برنامه ریزی شده و تمرینات ادامه خواهد داشت. سابق.

وی درباره کادر فنی تیم ملی افزود: با حضور پدرو سنا کادر فنی کاملی در تیم داریم و زیر نظر او و آقای اگلیمی به تمرینات خود ادامه می دهیم و امیدواریم نتایج خوبی کسب کنیم. این راه باعث افزایش انگیزه ورزشکاران و پیشرفت کل تیم می شود.

پورازیز در پایان تاکید کرد: تیم به خوبی شکل گرفته و بچه ها به صورت گروهی آمادگی خوبی را دنبال می کنند و این نظم و انضباط و یک دستی قطعا باعث رشد همه بچه ها می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید