با آمدن پدرو سنا انگیزه جدیدی به تیم اضافه شد/ هدف اصلی قایقرانی موفقیت در بازی های آسیایی است.

ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797140

رقابت نزدیکی داریم و رکوردها نزدیک است

کانو گفت: با آمدن سرمربی جدید انگیزه جدیدی به تیم اضافه شد و با وجود فشار زیاد تمرینات، با قدرت به تمرینات ادامه می دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، عرفان زنده پی در تشریح وضعیت آمادگی خود قبل از اردوهای ملی گفت: قبل از شروع اردوها به دلیل مشکلاتی که داشتم 2 ماه نتوانستم تمرین کنم اما 2 هفته تمرین کردم تا شرکت در مسابقات قهرمانی کشور.” با توجه به این شرایط و سطح آمادگی ام، از نتیجه مسابقات راضی بودم.

وی ادامه داد: بعد از مسابقات قهرمانی کشور تمریناتم را زیر نظر ایمان پورازیز در بابلسر به طور جدی دنبال کردم که بسیار مفید بود و باعث شد با آمادگی نسبتا خوبی وارد اردو شوم.

زنده پی در خصوص تجربه تمرین با مربی خارجی گفت: با آمدن مربی جدید انگیزه جدیدی به تیم اضافه شده و اگرچه فشار تمرینات بسیار بالاست اما با قدرت به تمرینات ادامه می دهیم. با توجه به سوابق درخشان این مربی امیدواریم بتوانیم نتیجه قابل قبولی در مسابقات کسب کنیم.

وی در خصوص وضعیت اردوها در دریاچه آزادی گفت: مدت زیادی بود که اردوها به دلیل تاج برگزار نمی شد و تمرینات ما منظم نبود اما اکنون وضعیت اردو عالی است و شرایط خوبی برای این اردو فراهم شده است. تمرین در دریاچه آزادی.”

زنده یاد ادامه داد: رقابت بین ورزشکاران نزدیک است و رکوردها به هم نزدیک است. بهترین بازیکنانی که برای مسابقات انتخاب می شوند مطمئنا نتیجه درخشانی کسب خواهند کرد.

وی در پایان گفت: هدف اصلی ما موفقیت در بازی های آسیایی است. امیدواریم بتوانیم قبل از بازی های آسیایی در مسابقات متعددی شرکت کنیم تا علاوه بر کسب مدال در این مسابقات، خود را در این مسابقات نیز محک بزنیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید