مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند به بازی های پاراآسیایی هانگژو راه یافت/ خوشحالم که می توانم از تجربه پدرو سنا استفاده کنم


ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810539

تجربه مربیگری در تیم پاراکانو یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی در زندگی من است

سرمربی تیم ملی پاراکانو گفت: خیلی خوشحالم که اولین تجربه ام در تمرین ورزشکاران پارالمپیک اتفاق افتاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، احمدرضا طالبیان در مورد وضعیت فعلی تیم پاراکانو گفت: وضعیت تمرینات بسیار خوب است و با وجود سرما تمام تمرینات را به طور منظم انجام دادیم. فردا تست انتخابی با حضور نماینده پارالمپیک و نفرات منتخب برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهند شد. امیدواریم متسابقان رکوردهای مورد انتظار را بشکنند و در تمامی رده ها نماینده داشته باشند.

وی درباره دیدار پیشرو تیم پاراکانو توضیح داد: نزدیک ترین دیداری که در آن شرکت خواهیم کرد مسابقات قهرمانی آسیا تایلند است. این مسابقات در تمامی کلاس ها برگزار می شود و از آنجایی که این مسابقات سهمیه بازی های پاراآسیایی هانگزو است ورزشکاران زیادی در آن شرکت خواهند کرد و انتظار رقابت های سختی را داریم.

این ملی پوش سابق در خصوص اولین تجربه مربیگری خود به ما گفت: بسیار خوشحالم که اولین تجربه مربیگری من با ورزشکاران پارالمپیک اتفاق افتاد و خدا را شکر می کنم که همزمان با پدرو سنا این اتفاق افتاد و می توانم از دانش و تجربه مربیگری استفاده کنم. این مربی.”

وی ادامه داد: تلاش برای مربیگری در تیم پاراکانو بزرگترین اتفاق ورزشی زندگی من از دوران ورزشی حرفه ای ام است و بسیار خوشحالم که وارد این مرحله جدید شدم. در دوران ورزشی ام موفق شدم مدال طلای بازی های آسیایی و حضورم در المپیک را تجربه کنم و با بچه ها ببریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید