پدرو سنا روی تکنیک صحیح قایقرانی تمرکز ویژه ای دارد / مجبور شدم 10 ماه در ورزش غیبت کنم

ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795722

ملی پوش قایقران گفت: در حال حاضر از نظر روحی و جسمی در بهترین فرم هستم و با انگیزه تمرین می کنم تا با دست پر از هانگژو برگردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، پیمان گاویدل ملی پوش کایوادار گفت: سال سختی را پشت سر گذاشتم و به دلیل مشکلاتی که داشتم، مجبور شدم 10 ماه از ورزش دور باشم و در مسابقات شرکت کنم. در تایلند سهمیه المپیک کسب نکردم اما در حال حاضر از نظر روحی و جسمی در بهترین فرم هستم و انگیزه دارم با دست پر از هانگژو برگردم.

وی در خصوص وضعیت تمرینات خود قبل از اردوهای کشوری توضیح داد: تابستان سال گذشته پس از از سرگیری تمرینات به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، روند تمریناتم مختل شد و نتوانستم به طور کامل در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنم اما پس از پایان مسابقات تمرین کردم. با ایرج اگلیمی «ادامه دادم و تمرینات استقامتی پرفشار را طبق برنامه انجام دادم و به شرایط مطلوب رسیدم.

گاویدل در خصوص شرایط تمرینی دریاچه آزادی گفت: چند هفته از آغاز اردوها می گذرد و تمرینات در دریاچه آزادی را زیر نظر داریم. اکثر ورزشکاران حاضر در اردو سابقه حضور در مسابقات مختلف بین المللی را دارند و از نظر فشار و تکنیک به میانگین جهانی نزدیک هستیم. مربی خارجی از نظر علم مربیگری بسیار خوب است و بر تکنیک صحیح قایقرانی تاکید ویژه دارد.

وی ادامه داد: ما با تمام توان تمرین می کنیم و روزانه 5 تا 6 جلسه به طور منظم تمرین می کنیم و امیدواریم در بازی های آسیایی با یک مدال زیبا نتیجه این سختی ها را بگیریم.

ملی پوشان کشورمان درباره حریفان ایران در بازی های آسیایی توضیح داد: قطعا تیم چین که میزبان مسابقات نیز است در این دوره بسیار قدرتمند به نظر می رسد. از سوی دیگر ژاپن، قزاقستان و ازبکستان نیز رقبای اصلی ایران در این رقابت ها هستند و در سال های اخیر توانسته اند به فینال راه پیدا کنند.آ صعود به المپیک و بدون شک مسابقه با آنها بسیار نزدیک خواهد بود.

وی ادامه داد: امیدوارم تمرینات با همین روند ادامه پیدا کند و سایر رقبا بتوانند فشار تمرینات را تحمل کنند و با اوج آمادگی در مسابقات شرکت کنند چرا که موفقیت ما در قایق های تیمی به عدم آمادگی همگان بستگی دارد. ضربه بزرگ به تیم

گاویدل در پایان افزود: از فدراسیون قایقرانی به خاطر آوردن مربی خارجی و شرایط تمرینی خوبی که برای ما فراهم کرد تشکر می کنم. همه ما ورزشکارانی که برای به اهتزاز درآوردن پرچم ایران تلاش می کنیم، از مسئولان و ارگان های ورزشی انتظار داریم که ما را در این مسیر سخت تنها نگذارند و در حد توان از ما حمایت کنند تا با درخشش مردم کشور را شاد کنیم. نتیجه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید