قانع نشدم در بازی های آسیایی مدال بگیرم/ سنا روی تکنیک قایقرانی حساس است

ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794756

امیدوارم نتیجه مسابقات کسب سهمیه المپیک را در بازی های آسیایی تکرار کنم

ملی پوش کایاک ایران گفت: از کسب مدال در بازی های آسیایی خوشحال نیستم و می خواهم در چند رشته به صورت تیمی مدال بگیرم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی آقامیرزایی ملی پوش کایاک ایران در تشریح تمرینات خود قبل از شروع اردوهای ملی گفت: پس از بازگشت از المپیک پس از 10 روز وقفه تمرینات استقامتی را زیر نظر ایرج اگلیمی شروع کردم و نزدیک به 3 ماه تمرین کردم. استقامت و خدا را شکر شرایط تمرینم در پاییز عالی بود و طبق برنامه پیش رفتم.

وی در خصوص مرحله اول اردوهای تیم ملی در دریاچه آزادی تهران گفت: در حال حاضر تمرینات ترکیبی از سرعت و استقامت است و از آنجایی که تقریبا 8 ماه تا شروع بازی های آسیایی زمان داریم، سرمربی جدید به با شدت بالا تمرین کنید و به زودی تمرین برای جبران زمان از دست رفته تخصصی، جدی و جدی می شود. مطمئنا شرایط برای کسانی که بدون آمادگی قبلی از کمپ دیدن کرده اند آسان نیست.

آقامیرزایی افزود: امیدواریم پس از پایان این اردو شرایط برای اردو در مناطق گرمسیری فراهم شود چرا که به تدریج وارد مرحله تمرینات سرعتی خواهیم شد و تمرینات سرعتی در هوای سرد امکان پذیر نیست و به مطلوب منتهی نمی شود. نتیجه. درباره ما.”

قایقران المپیکی کشور در خصوص وضعیت آمادگی جسمانی خود به ما گفت: از نظر آمادگی بدنی در بهترین شرایط هستم و امیدوارم نتیجه ای را که در سهمیه المپیک کسب کردم و توانستم به مسابقات قهرمانی آسیا برسم و مدال طلای مسابقات را کسب کنم، تکرار کنم. با رقبای چینی

وی افزود: اگر شرایط برای یک یا چند مسابقه قبل از بازی های آسیایی فراهم شود خیلی خوب است و می توانیم در این مسابقات خودمان را محک بزنیم.

وی در خصوص توانایی های فنی پدرو سنا گفت: اگر بخواهیم از نظر فنی به او نگاه کنیم باید بگویم که او در چهار دوره المپیک حضور داشته و حتی یکی از قایقرانان تحت هدایت او چندین مدال جهانی و المپیک را کسب کرده است. او یکی از مربیانی است که با پیچیدگی های قایقرانی آشناست.

وی در ادامه تجربه تمرینی زیر نظر این مربی برزیلی خاطرنشان کرد: مربی جدید حساسیت خاصی به تکنیک قایقرانی دارد و از همان روز اول اردوها نکاتی را بیان کرد که باعث ارتقای تکنیک روئینگ در من و سایر ورزشکاران شد.

ملی پوشان کشورمان درباره این سوال که “چه جایگاهی را برای خود در بازی های آسیایی متصور هستید؟” وی پاسخ داد: در ورزش به خصوص در رشته های رکوردشکنی مانند قایقرانی نمی توان نتیجه را پیش بینی کرد، اما از کسب مدال در هانگژو راضی نیستم و امیدوارم بتوانم با کسب چندین مدال که حداقل یکی از آن ها، کشورم را سربلند کنم. طلا است.”

آقامیرزایی در پایان گفت: از فدراسیون قایقرانی بابت شرایط خوب تمرینی تشکر می کنم و امیدوارم تا روز مسابقات شرایط و امکانات لازم فراهم شود و بتوانیم نتایج بی بدیلی در بازی های آسیایی به دست آوریم. کار گروهی هماهنگ.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید