معنویت و دوستی و یکدستی بالاترین رمز موفقیت در حفظ اسلام و ولایت مداری است


ساعت: 12:19
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900093

«حشمت هدایتی» از رزمندگان دفاع مقدس گیلانی با بیان اینکه معنویت، رفاقت و وحدت را بالاترین رمز موفقیت برای حفظ اسلام و ولایت می دانم، گفت: جوانان ما با جان و دل جنگیدند و شهادت را برای خود دانستند. ارزش و افتخار

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «حشمت هدایتی» یکی از هشت ساله های گیلانی در گفتگو با ۸دی با اشاره به دوران حضور خود در نبرد حق از باطل اظهار داشت: در دوران دانشجویی به دلیل حضور همکلاسی ها و همسایه هایمان در جبهه، عده ای به جبهه رسیدند. مقام شهادت یا جانبازی و اسارت انگیزه حضور در سنگرهای دفاع مقدس را پیدا کردم و انگیزه ای برایم پدیدار شد که دفاع از کشورم را ملاک اول زندگی قرار دهم.

وی ادامه داد: زمانی که برای اولین بار به عنوان بسیجی شناخته شدم، متعهد شدم که در انجام وظایف خود، برخورد با مردم و والدین، سبک زندگی خود را تغییر دهم و این تغییر در من و همه رزمندگان قبل و بعد از اعزام مشهود بود.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به رمز پیروزی و موفقیت رزمندگان تصریح کرد: توکل به خدا، امام زمان (عج) و شهدا رمز پیروزی رزمندگان ماست.

هدایتی معنویت، رفاقت و اتحاد را رمز عالی موفقیت برای حفظ اسلام و ولایت دانست و گفت: جوانان ما با جان و دل جنگیدند و شهادت را ارزش و افتخار خود دانستند.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان امنیت و آسایش در کشورمان باشیم، گفت: این شهدا همیشه در کنار ما هستند و صاحبان اصلی این کشور خدا و امام زمان (عج) و شهدا هستند. اگر ناسپاس باشیم، دشمنان به ما و کشور ما رحم نمی کنند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید