آمریکا در آینده جهان منزوی است/ زیرکی و ولایت مداری مردم سیستان باعث حفظ وحدت این منطقه شد


ساعت: 13:40
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911115

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: استکبار جهانی در اوج خشم، خشم و دشمنی با انقلاب اسلامی ایران است و برای ضربه زدن به نظام دست به هر کاری می زند اما همیشه شکست خورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در جمع علما، بزرگان و اقشار مختلف مردم منطقه سیستان اظهار داشت: استکبار جهانی در اوج خشم و خشم نسبت به اسلام است. انقلاب ایران و به رحمت خدای متعال استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار و صهیونیست های جنایتکار را گرفتیم و باور نمی کردند موجودیتشان از سوی ملتی که به آن تکیه نمی کنند تهدید شود.

وی تصریح کرد: آمریکا با نگرش استکباری خود در آینده جهان منزوی شده است و جوانان آینده ساز ما باید برای شرایط آینده به فکر جایگاه کشور عزیزمان باشند و ایران باید در آینده توسعه جایگاه عظیمی داشته باشد. .

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: معاندین با تمام قوا وارد میدان شدند تا به نظام و انقلاب حمله کنند اما خیلی زود که آنها را وارد کردند. به سمت ارزش ها رفتند و جرأت کردند از قرآن استفاده کنند، دستشان برای مردم بود، مشخص شد که کجا خط می کشند.

وی گفت: منطقه سیستان با هوشمندی، بصیرت و ولایت مداری شما وحدت خود را حفظ خواهد کرد و مسئولان این منطقه را قویتر و بهتر از گذشته خواهند کرد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: مردم منطقه سیستان مژده داده اند که اینجا بی نظمی نیست و مردم اینجا پشت ولایت خود ایستاده اند.

اقوام و مذاهب سیستان و بلوچستان ولایت مداری خود را نشان داده اند

آیت الله مصطفی مهامی در جریان سفر بعثه مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان گفت: مردم سیستان و بلوچستان مردمی ولایتمدار هستند اما این با مشکلات فراوان توجیه می شود و بنده نیز این مشکلات را به جناب آقای توصیه کرده ام. کارکنان هر اقدامی را انجام دهند.

امام جمعه زاهدان افزود: همه اقوام و مذاهب در استان سیستان و بلوچستان ولایت مداری خود را نشان داده اند و ارادتمند به ولی فقیه هستند و دشمن از این وحدت ولایتمداری و دلبستگی به نظام نگران بود و همواره به دنبال این است. توطئه ای برای برهم زدن امنیت

وی ادامه داد: متاسفانه در هفته های اخیر اتفاقات ناگواری رخ داده و باعث ناراحتی مقام معظم رهبری شده است. ما از ابتدای حادثه خواستار رسیدگی دقیق، دقیق و منصفانه بودیم تا پس از بررسی، متخلفان از هر سو افشا شوند و عدالت در همه ابعاد پرونده اجرا شود.»

این وکیل دادگستری گفت: مقام معظم رهبری نیز بر اساس عدالت و برحسب اختیار پیگیری کردند و در نهایت مصوباتی داشتند که تا حدودی اجرا شد و بقیه در حال اجراست و ایشان اطمینان دادند که هیئتی آمده است. استان ما و آن عنایت و توجه به استان ما و پیگیری ویژه و اعزام هیئت جای تشکر دارد.

مردم سیستان تا آخرین قطره خون پشت سر میثاق با ولایت خواهند ایستاد

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه زابل نیز در این دیدار گفت: مردم سیستان و بلوچستان امروز را میثاق جدیدی با مقام معظم رهبری می بینند و خواهان رسیدن سلام مردم مدیریت استان سیستان هستیم. و به آنها بگو مردم سیستان تا آخرین قطره خون پشت عهد خواهند ایستاد و با ولایت خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین رشیکی، رئیس حوزه علمیه امام جعفرصادق (ع) نیز گفت: سیستان سرزمین فرهنگ است، قبل از اسلام و بعد از اسلام فرهنگ های قدیمی وجود داشته است که وقتی نگاه می کنیم مردم به آن نگاه می کنند. سیستان اولین ها و اولین خونخواران امام حسین بودند و در این میان نقطه مشترک همه شیعه و سنی سیستان عشق به اهل بیت است و در اوایل انقلاب سیستان 450 هزار نفر جمعیت داشت. سیستانی ها خارج از منطقه و استان هستند.

وی ادامه داد: مردم شیعه و سنی سیستان از حامیان اهل بیت(ع) هستند، دشمنان منتظر حمله به منطقه آب خشک کن هیرمند هستند. به طور کلی به این منطقه توجه کافی نشده است. سلام ما را به آقای

مولوی حسن زهی از علمای اهل سنت نیز اظهار داشت: مسئولان و مردم قدردان فتنه گران نبودند، هیچکس نمی تواند از وحدت شیعه و سنی در این منطقه سوء استفاده کند.

وی بیان کرد: ما از مردم منطقه می خواهیم کارخانه را از نظر اقتصادی راه اندازی کنند، ما اهل سنت منطقه نیز مدافع نظام و آرمان های نظام هستیم و به شورش هایی که بخواهند از آن سوء استفاده کنند حمله خواهیم کرد.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: ایران در نظام استبداد و نظام جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست و اکنون مردم ما برای نظم و انقلاب نگرش و کار دارند.

هیئتی به سرپرستی مقام معظم رهبری سیستان و بلوچستان با همراهی نماینده ولی فقیه در استان وارد شهرستان زابل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید